dinsdag 23 juli 2019

Water ! DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je het laatste setje kaartjes van mij met het thema 'water' van deze maand. Deze keer 'viste' ik mijn leuk stempelset van Kippershobby even op en ging ermee aan de slag. Het blijven toch leuke stempeltjes als je het mij vraagt. Ik maakte een 'vaar' kaartje en een soort visbak, card in a box.

Afdrukjes : Kippershobby (ocean babies), gekleurd met ZIG
Achtergrond : Distress Inkt
Golven : Lawn Fawn of My Favorite Things
Anker : My Favorite Things
Postzegelsnijmal : X Cut
Cirkel met stippels : My Favorite Things

Ben je nieuwsgierig geworden naar deze en andere kaartjes van het DT team en Inge en Maries ? Dan moet je natuurlijk even langs de winkel in Deurne. Let op ! Zomeropeningstijden. Als je dan toch ter plaatse bent, kan je meteen de nodige spulletjes aankopen. Inge helpt je graag op weg.
Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kaart. Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x








11 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Allebei leuk, het bootje met het amker (in kurk?) En het doosjes met de laagjes ook in het doosje. Superleuk gemaakt!
Fijne dag
Nancy

Je@net zei

Wauw...wat leuk geworden, Martina!

Elle-Jeanne zei

Leuke kaartjes Martina,
Leuk gedaan de boot en anker in kurk .
Het doosjes kaart is ook heel mooi.
Groetjes, Elle-jeanne

Aartje zei

Mooi gedaan Martine, vooral je "visbak" vind ik geweldig.v
Groeten, Aartje

Jantine zei

Heel leuk, al deze waterige kaartjes! Die vissen zijn schattig! En het bootje vind ik ook erg leuk.
Groetjes
Jantine

Enny zei

Oh, wat leuke kaartjes, heel mooi dat bootje, en dat "aquarium" is prachtig, zo schattige vissen ! Groetjes, Enny

Eri zei

Twee gave kaarten!
Groetjes, Eri

Sarah zei

Dat kaartje met bootje is leuk!
Veel plezier nog en rustig aan met de hitte. Hier in de Ardennen is het warm, maar net te doen! X

Judith zei

Super leuk is het weer geworden.
Groetjes van Judith

GerJanne zei

Wat een tof idee, die box in a card en dan anders.... ga ik onthouden!

Stampin with Liz Design zei

Ze zijn beide weer erg leuk! Vind je card in a box wel heel gaaf geworden! Groetjes Linda