vrijdag 12 juli 2019

Water voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn tweede kaartje in het thema 'water'. Een erg leuk en ruim thema waar je veel mee kan. Nu nog de tijd vinden om de ideetjes, die ik onderweg op blogs en Pinterest tegenkom uit kan werken.
Hieronder eentje met 'regendruppels' die van de ene kant van de kaart naar de andere kunnen borrelen. Als dat niet leuk is ? Moest ik zeker een keertje uitproberen, dacht ik. De uitwerking er van leek toch niet zo makkelijk dan gedacht. Maar kijk, hieronder het resultaat...

Achtergrond : Foil en een stencil van Dutch Dobadoo
Visjes : Lawn Fawn, ingekleurd met ZIG
Begroeiing : Marianne Design
Pareltjes : Eigen voorraad, maar Inge heeft zeker en vast wel iets dat je kan aanschaffen !





VoilĂ , mijn verfrissend kaartje is klaar, op naar de volgende uitdaging ! Wil je graag langs de winkel 'In 't Woefke' ? Controleer dan zeker de openingsuren, zodat je niet voor gesloten deuren staat !
Ben je ter plaatse, dan kan je uiteraard je keuze bepalen en de kaartjes live bekijken.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kaart. Tot dan,
groetjes, Martina
x


12 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een leuke natte kaart!!
Ik moet dringend aan mijn projecten beginnen... pfff... tijd en inspiratie!!

Liefs,
Nancy

Els zei

Ziet er leuk uit dit onderwater project.
Fijne dag, Els

Je@net zei

Wat een super leuke kaart is dit, Martina!

chantal zei

wat een coole kaart en zo mooi. Water die van de ene naar de andere kant gaat,? Ik kan dat ook maar dan is mijn kaart nat. Heel benieuwd hoe je ze maakt
Liefs Chantal

Stampin with Liz Design zei

Wow, deze is wel heel erg mooi geworden! Wat een prachtige scene heb je neergezet! Groetjes Linda

GerJanne zei

wat een prachtig effect met dat foil! Heel goed gelukt! Het is net echt of ze in het water zwemen, die kleurige visjes.

Annemarie en Merit zei

wat een ontzettend gave kaart Martina, net of je onder water bent.
heel goed gelukt.

Liefs Annemarie en Merit

Marfien zei

prachtig kaartje, heel leuk gedaan

Enny zei

Wauw, wat een prachtige water-kaart, super gedaan ! Groetjes, Enny

Sarah zei

Deze is zo tof! Die parels op het nylondraad! Zeer inspirerend! X

Judith zei

Heel erg gaaf...
Groetjes van Judith

Mieke zei

Oh whaw, deze is echt super mooi! ♥