zaterdag 13 juli 2019

Wine !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag nog eens een 'gewoon' kaartje op het menu. Een stempel van Art Impression, die al een hele tijd geduldig lag te wachten om een keertje gebruikt te worden... Nadien duurde het ook nog een hele tijd dat het kaartje zelf aan de beurt was. Maar kijk, het is gelukt ! Ineens twee stuks in leuke, felle kleurtjes maakte ik hem. Hij is ondertussen al lang uit mijn voorraadbak verdwenen, maar ik wilde ze jullie niet onthouden... Bij deze...
Voorlopig ligt hier de knutselactie op een zeer laag pitje (lees : er worden enkel kaartjes gemaakt die echt moeten, kleurenkaartenteam en DT 'In 't Woefke'), voor de rest is Mister Inspiration met vakantie vrees ik. Gelukkig heb ik nog genoeg voorraad in de wachtkamer om jullie te tonen, geen probleem dus...

Afdrukje : Art Impressions, gekleurd met ZIG
Tekst : Art Impressions

Vandaag komen mijn kampeerders en de hond terug van op scoutskamp. Terug leven in de brouwerij en vooral was, veeeeeeel was (en spullen). Jammer dat het zo bewolkt is, het zal drogen zijn in de droogkast vrees ik.
Ik wens jullie langs deze weg een heel fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een persoonlijke kaart,
Tot dan,
groetjes, Martina
x



11 opmerkingen:

Chantal zei

Hele mooie kaarten, leuke stempel.
Groetjes, Chantal S

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Martina!

Colinda zei

Hihihi, wat een grappige stempel, leuke kaarten :)
Succes met de was.
Fijn weekend,
Colinda

Margreet zei

Haha, leuke kaart met die toffe stempel. Na al het wassen heb jij ook wel een wijntje verdiend! Hulde aan de droogkasten.
xxx Margreet

Eri zei

Leuke kaarten met die grappige stempel, en mooi ingekleurd met die felle kleurtjes! Veel succes met je vele was, die fase ben ik allang voorbij!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Geweldig! Leuk, vrolijk, grappig!
(En sterkte met de was)
Groetjes
Jantine

Stampin with Liz Design zei

Geweldige dame! Hele leuke serie kaarten geworden! Groetjes Linda

Enny zei

Oh, heel mooie kaarten, met een toffe stempel ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Hahaha....dit is zo enig!! Heel erg leuk!

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een leuke kaart gave stempel
groetjes ellen

Mieke zei

Hihi, zo leuk! ♥