woensdag 25 maart 2020

Kleurenkaartenteam 2020 : 3de schakel : Lilapaars en oranje

Goeiemorgen iedereen,
vandaag is het de laatste dag van de maand maart... Jawel. Ondanks de zeer bizarre omstandigheden, wil ik des te meer, het kleurenkaartenteam in ere houden. Ik denk dat dit net een beetje vertrouwd is voor velen en het zeker zonder gevaar kan verder gezet worden, gelukkig maar !
Voor deze maand, kon ik rekenen op een 25 deelnemers, dat is erg fijn !
We kregen deze keer lilapaars en oranje op het menu, bepaald door Caroline. Een vrij dankbare kleurencombo vond ik zelf. En omdat het lekker weer is, de zon en de lente, die doet alsof er niks aan de hand is, vond ik deze tulpen wel erg gepast om te gebruiken.
Hieronder mijn twee kaartjes.

Achtergrond : Distress Inkt
Tulpen : Artemio, gekleurd met copics
Kadertje : Onbekend merk
Celebrate : Ik dacht My Favorite Things

Hieronder de lijst met deelnemers. Breng hen allemaal een bezoekje en laat zeker een reactie achter, want daar gaat het tenslotte over, nietwaar ?
1.Caroline10.Gerrie19.Femminde
2.Crea Nancy11.Jantine20.els van herck
3.Anita van Deur12.Diny21.! neke
4.Rosina13.Margreet22.ingrid
5.Ger Janne14.Claudia23.Petra
6.Nelleke15.Nancy- tisallemaalhandwerk24.Grietje Jansen
7.Marfien16.Marijke25.Sarah- Syriandertje
8.Colien17.Laurespage
9.Nicole18.Martina's kaartjes






Ik dank jullie voor je bezoekje en ik zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart ! Tot dan !
Groetjes, Martina
x

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat zijn ze mooi je kaartjes Martina, heel leuk gedaan met de tulpen in het frame.
Liefs xx

Nancy zei

Hey Martina,

Tof dat je de kaarten in beide versies maakte...
Het lentegevoel spat er van af!

Zorg goed voor jezelf en je naasten!
Liefs,
Nancy

Irene zei

Ik heb al heel wat vrolijke voorbij zien komen in deze uitdagende kleurencombi en jouw tulpen in het frame én de gave achtergronden zijn óók tof!
XxIrene

Je@net zei

Mooie fleurige kaarten heb je gemaakt, Martina!

Femminde zei

Wat een toffe kaarten Martina!! Zo heerlijk lente achtig zonder zachte kleuren te gebruiken.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marfien zei

Lieve lentekaartjes, een feest om te krijgen.
Dank weer voor de organisatie, denk dat je het nu extra druk hebt . . .

Nancy Soetaert zei

zo mooi die tulpen in hun kadertjes, leuk in beide versies!
Dank voor je remindertje gisteren !
Nancy

Colien zei

Wauw, wat een mooie voorjaarskaartjes in de KKT-kleurtjes!
grtz Colien

Jantine zei

Mooie achtergronden en heel leuk zo die tulpjes die uit een lijstje groeien. Hebben we toch nog een beetje Keukenhof...
Fijn dat hie in blogland de samenkomsten door kunnen gaan, een beetje gezelligheid in deze rare tijden. Bedankt weer voor deze maand KKT!
Groetjes
Janine

Diny zei

Twee prachtige kaartjes met de mooie tulpen boeketten Martina!
Groetjes Diny

Grietje Jansen zei

Mooie kaarten, leuk om de kleuren zo om te draaien, zo krijg je toch twee heel verschillende kaarten die toch grotendeels het zelfde zijn.

Grietje

Petra-loves-paper zei

Tulpen zijn altijd goed, wat een schitterende KKT kaartjes maakte jij, groetjes Petra

Enny zei

Wauw, heel mooie kaartjes Martina, leuk met die tulpen in een kader ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Wat een lieve vrolijke tulpenkaartjes! Heel erg leuk.
Fijn om juist in deze tijd weer een KKT blogrondje te mogen doen. Toch wel gezellig om even bij iedereen 'op bezoek' te gaan nu we aan huis gebonden zijn.

Nelleke zei

Wow, wat heb je mooie kaarten gemaakt. zie ik de 1 dan denk ik die is de mooiste, zie ik de ander denk ik dat die het is. Ze zijn alletwee geweldig! groet, Nelleke

Laurespage zei

Mooi, mooi Martina, en de tulpen zijn heel mooi in het kaderde. En mooi ingekleurd.
Het is een fijne kleurencombinatie.
Hou het gezond, laurette

Rosina zei

2 prachtige kaartjes met deze mooie lentebloemen Martina....wat blijft het leuk om al die verschillende uitwerkingen van deze maandelijkse kleurtjes worden gemaakt...Ik geniet er heel erg van...Leuk dat het nog zo actief blijft
en gelukkig dat dit nog grensoverschrijdend mag ;-))
lieve groetjes
Rosina

Marijke zei

Wat een leuke lentekaartjes heb jij ervan gemaakt! Leuk die tulpen in een lijstje! En mooi gedaan de achtergronden! En zeker wat een deelnemers deze keer! Dit is wat we nog heerlijk kunnen doen zonder na te denken over corona!Lekker zo door gaan! Groetjes Marijke.

Margreet zei

Ik vind ze in allebei de kleuren erg mooi (ben best wel een tulpenfan).
xxx Margreet

gerrie zei


Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Martina. Ze zijn allebei super.
Lieve groetjes, Gerrie.

GerJanne zei

Wat een leuk idee is dit! Heel gaaf! En zeker gaan we door met het KKT, daar zijn we nu zo aan gewend! Ik ben nu al benieuwd naar de nieuwe kleur!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke voorjaarskaartjes met de tulpen Martina, heel gaaf. Groetjes, Ingrid.

Creatiels zei

Twee knappe lentekaartjes, leuk dat venster rond de tulpen. Uiteraard gaan we door met het KKT, da kunnen we in ons 'kot' doen.
Bedankt voor je reactie op mijn Blog en hou je gezond
Groetjes
Els

chantal zei

Martina, Prachtige kaarten heb je gemaakt.
Ik bedacht juist dat ik voor de eerste keer me vergist heb van datum en ik me niet heb ingeschreven.
Nu heb ik niets anders te oen dan thuis te zitten, tijd genoeg.....

Ach, we zetten ons schrap voor volgende keer
liefs Chantal

Sarah zei

Lieve Marina, het is hier zo druk dat ik niet tot bloggen toekwam. Maar het KKT rondje dat wou ik echt doen, dus daarom ben ik er met vertraging. Ik zag het woensdag wel passeren maar reageren deed ik nog niet. Heel leuk die tulpen in dat vakje! De kleuren passen mooi bij je uitwerking. Heel tof! Succes met al je thuiswerk en ik las dat je meer fietste, goed bezig! X