zaterdag 25 juni 2022

Slow down

Goeiemorgen iedereen,
weekend ! Vandaag mag het al iets rustiger. Rapporten zijn gemaakt, alle verbeterwerk is klaar, we kunnen beginnen aan de opruim 😊
Een tijdje geleden, kampten een aantal collega's met vrij lange afwezigheid. Daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Niet altijd even makkelijk om een juiste boodschap over te brengen. Gelukkig heb ik al een tijdje deze schildpad, die het dan maar even vertelt aan het vogeltje, of is het andersom ? 😂
In ieder geval, kon ik met dit kaartje een collega wat moed sturen. Ik hield het voor de rest vrij eenvoudig. 

Afdrukje : My Favorite Things
Sentiment : My Favorite Things

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel fijn weekend toewensen en ik zie jullie heel graag terug om maandag, voor een persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina

5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke schildpad en vogeltjes als je dit duo op je kaart krijgt knap je vast snel op
groetjes ellen

jackelien zei

Hou
Wat een lief kaartje met de schildpad
Groetjes Jackelien

Anita van Deur zei

o wat een lief kaartje, fijn weekend.

GerJanne zei

Schattig kaartje!

Jantine zei

Heel mooi, die tekst! En leuk met de schildpad en het vogeltje.
Fijn dat het voor jou ook al wat rustiger wordt, het eind van het schooljaar is in zicht!
Groetjes
Jantine