woensdag 29 juni 2022

Kleurenkaartenteam 2022 : 6 de schakel : Koningsblauw met magenta

Goeiemorgen iedereen !
bijna vergeten door de drukte, dus alle hens aan dek gisteren nog... Snel snel snel een kaartje in de gepaste kleurtjes. Het idee was er al wel, gelukkig, enkel nog uitvoeren.
In ieder geval, blogland verovert terrein met koningsblauw en magenta, kleurtjes gekozen door Sarah.
Ik mocht weer rekenen op veel enthousiaste deelnemers, dat is fijn !
Sinds ik mijn doosje heb, is het toch ook weer eentje van mijn favoriete lijstje geworden. Dat wil zeggen, dat je deze wel geregeld zult zien voorbij komen. 

Kaarsjes : Creative Expressions
Hooray : My Favorite Things
Hip hip : Gummiapan
Doosje : Lawn Fawn




Uiteraard ben ik niet alleen...
Daarom hieronder de lijst van deelnemers, breng hen allemaal een bezoekje en vergeet vooral geen reactie achter te laten. 

Ik wil jullie langs deze weg bedanken voor jullie deelname en reacties.
Ik zie jullie morgen graag terug voor een verse kerstkaart, tot dan !
Groetjes, Martina
x

15 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Dat heb je gisteren nog snel klaargespeeld... Toffe kaarsjekaart werd het!
Hier is het doosje ook een favorietje geworden, nu nog tijd om er wat meer mee bezig te zijn...

Liefs,
Nancy

jackelien zei

Super mooi geworden
Groetjes Jackelien

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en leuk al de kaarsjes
groetjes ellen

Je@net zei

Wat een super gave kaart is dit, Martina!

Colien zei

Superleuk en feestelijk doosje, mooi in deze vrolijke kleurtjes!
Gezellig dat er weer zoveel deelnemers zijn, bedankt weer voor de organisatie, zo leuk om elke maand verschillende creaties te zien.
grtz Colien

Margreet zei

Wat een feestelijk doosje, Martina. Heel leuk gedaan!
xxx Margreet

Wilma zei

Je hebt weer een MOOIE en "SNELLE" creatie gemaakt Martina.
Liefs Wilma πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Jantine zei

Leuke kaart met al die kaarsjes, Martina! Bedankt weer voor je uitdaging deze maand, ik beleef er telkens weer veel plezier aan.
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Hallo Martina,
Wat een super mooie creatie weer!! Dat heb je snel gedaan. Ziet er heel feestelijk uit.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Creatiels zei

Wat een tof kaartje,vi d het feestelijk uitzien.
Bedankt om het ook dit keer weer in goede banen te leiden. Fijne avond nog
Els

Nelleke zei

Mooie box is dit geworden, en ook zo vrolijk door de mooie kleurtjes. Groetjes, Nelleke

Nancy Soetaert zei

Superleuke doosje met kleurrijke kaarsjes voor het KKT!
Groetjes uit Texel
Nancy

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuke kaart Martina! En wat zijn er weer mooie bijdragen deze maand, complimenten voor iedereen!! 🌺☕️

Nicole Parmentier zei

Wifi is een ramp hier op mijn vakantie-adres maar ik wil toch mijn uiterste best doen om het KKT blogrondje te maken. Vandaar dat mijn berichtje wat later is. Dit vrolijke kaartje is helemaal feestelijk met de KKT kaarsjes, superleuk!
Dankjewel ook weer voor het hosten van deze leuke bloghop!

Sarah zei

Dag Martina, ik ben heel laat met reageren omdat er eerst de proclamatie van Nomi was, de dag erna vertrok ik enkele dagen naar Duitsland en dan was er een feestje van Jaro en daarna ben ik ziek gevallen, maar hier ben ik dan eindelijk!
Wat een leuk! Met deze kaart met de vele kaarsjes erop voelt de jarige zich extra jarig en de kaarsjes blijven branden! Ik snap dat dit model je favoriet is. πŸ˜‰