woensdag 1 juni 2022

Oproep kleurenkaartenteam 2022 : 6 de schakel : Koningsblauw met magenta

 Goeiemorgen iedereen,

nieuwe maand, de allereerste woensdag van juni. Sarah mocht deze keer de keuze bepalen welke kleur ze koningsblauw liet vergezellen. Nog voor ik mijn computer had opgestart, had ze me al een mailtje gestuurd met heer frisse, knallende combinatie. Jawel, we willen MAGENTA zien bij het koningsblauw. Ze had zelfs al een moodboard samen gesteld... Als dat niet leuk is. 
Dus, om jullie het goede pad te zetten, hieronder haar illustratie. Ik denk dat de boodschap duidelijk is, nietwaar ? 😉


Wil jij deze maand ook weer van de partij zijn ? Dat kan, link dan je startpagina van je blog hieronder bij Mister Linky, dan word je opgenomen in de lijst. 
Je kan je opgeven tot maandag, 27 juni, we publiceren de laatste woensdag van de maand, 29 juni. 


 Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een kerstkaart. Tot dan ! Groetjes, Martina x

9 opmerkingen:

Femminde zei

Wat een top combi!! Ik doe graag mee. Maar kan helaas mijn naam er nog niet onder zetten.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Sarah zei

Ik doe natuurlijk ook mee!

GerJanne zei

Mooie warme combinatie! Leuk!

Daphne zei

Ik had al gelezen dat het knal zou worden deze maand, nou, niks aan gelogen.
Ik doe weer mee!!

Diny zei

mooie kleuren....ik doe weer mee!
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Martina,

Ze me maar mee op 't lijstje! Ah ja... dat moet ik zelf doen... ;o)

Liefs,
Nancy

chantal zei

Ik doe mee, niet simpel maar een uitdaging

Nicole Parmentier zei

Leuke kleurtjes!!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie combinatie! Ik doe graag mee..