woensdag 10 april 2024

Sending you

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijgen jullie weer een kaartje uit mijn doos 'wel leuk, ik gebruik het ooit wel een keertje'. Deze is van een Stampin Up bijeenkomst. Het kaartje was toen heel klein (formaat van het bruine papier). Het bleef maar in mijn voorraaddoos liggen, tot ik besloot om het gewoon op een grotere kaart te verwerken. En kijk, hieronder het resultaat. Is uiteindelijk wel leuk geworden, denk ik...
Vandaag een kort tekstje, het hoeft dan ook niet altijd ingewikkeld te zijn.

Alle materialen : Stampin Up

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x



3 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart Martina.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

ik vind hem superleuk geworden mooi plaatje
groetjes ellen

Daphne zei

Ik vind het héél erg leuk.