maandag 29 april 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Ronny en Christiane

Goeiemorgen iedereen,
alweer een verse week breekt aan ! Deze keer heb ik voor jullie een huwelijksfeest kaart voor Ronny en Christine. Die waren onlangs 40 jaar getrouwd. Daar mocht wel een leuke kaart bij. Liefst niet met 'cutie' dingen... Ik haalde nog een keertje mijn hartjesstempel er bij, dat vond ik wel cute, maar niet overdreven. De besteller tevreden, hopelijk de ontvangers ook... Op naar de volgende uitdaging.

Letters : My Favorite Things
Cijfers : Marianne Design
Afdrukje : gekleurd met copcis, bewerkt met glossy 3D

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam.
Tot dan!
Groetjes, Martina
x




8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met al die hartjes!

LisannesKaartenhobby zei

Een kaart vol liefde! Heel mooi gemaakt

Creatieve groetjes,
Lisanne

Elly zei

Heel erg leuk gemaakt
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi stijlvol kaartje
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Een super leuke huwelijkskaart Martina.
Leuk met de hartjes.
Groetjes Elle-Jeanne

Diny zei

Prachtig kaartje Martina....wat heb je dat weer leuk gedaan!
Groetjes Diny

Marfien zei

Zolang de hartjes maar blijven bloeien . . .
Tof kaartje heb je gemaakt voor het bruidspaar

Eri zei

Ik vind je kaart heel erg leuk!
Groetjes, Eri