zaterdag 22 juni 2024

Bloemen voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn laatste projectje voor juni voor DT 'In 't Woefke'. Deze keer ging ik nog een keertje aan de slag met het oudere stempelset van Artemio. Eigenlijk wilde ik dit setje al verkopen, tot ik een leuk idee zag op internet. Ik paste het toe op het setje dat ik in mijn bezit had en kijk, hieronder het resultaat. Vind hem zelf wel erg leuk geworden.
Inge heeft nog één setje hangen als het goed is... Te laat ? Niet erg, Inge geeft je vast wel wat raad met welk set je eventueel ook nog aan de slag kan gaan.

Stempelset : Artemio, ingekleurd met aquarel potloden

Wil je graag deze en andere kaarten bekijken ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne. Inge helpt je graag op weg.
Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x





7 opmerkingen:

Daphne zei

Ooooh, wat leuk is dit.
Niet verkopen hoor, vaker gebruiken!

Sigrid1972 zei

Erg leuk met al die labels. Mooie stempels!!!
Groetjes, Sigrid

Eri zei

Wow, een schitterende en kleurrijke zesluik met al die mooie bloemen!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Mooi heb je dit gemaakt!

Ellen zei

Heel leuk gemaakt met dit gave setje…dus hou het maar haha!
Groetjes en ook fijn weekend!
Ellen

!neke zei

Super gaaf!!!!

Nancy zei

Hey Martina,
Ik ga ze niet van je overkopen, niet zo mijn ding...
Maar je maakte er een super leuke kaart mee!
Liefs,
Nancy