zaterdag 1 juni 2024

Flip kaartje voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe maand, verse uitdagingen ! Zo ook heb ik om jullie maand op te warmen, een verse creatie voor DT 'In 't Woefke'. Toen ik deze snijmal zag liggen, moest ik hem zeker aankopen. Hij stond dan ook al een tijdje op mijn verlanglijstje, tot Inge me hem in de winkel toonde. Hier hoefde ik niet te lang over na te denken. Ik hou altijd van interactieve kaartjes, als ze maar flippen, draaien, bewegen,.... maakt niet uit, altijd een leuke uitdaging. 
Zo ook deze snijmal. Een beetje zoeken hoe de kader netjes op de achtergrondkader kan, maar voor de rest, wijst de snijmal je de weg.
Ik combineerde het nieuwe met een 'heel oud' stempelset van Artemio. Had het al een keertje gebruikt, maar eigenlijk niet zo erg veel. Ook het papier komt van een oud blokje van Tim Holtz (ondertussen zijn er nog veel merken die dit soort papier produceren).

Papier : Tim Holtz (Sizzix)
Stempelset : Artemio, gekleurd met aquarel potloden
Kaarten snijmal : Studio Light

Wil je graag deze kaart een keertje bekijken / betasten ? Dat kan ! Breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. Daar kan je dan meteen ook je materiaal aanschaffen natuurlijk !
Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn weekend toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x






5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

O hij is zo gaaf wat een mooi papier en mal!

Daphne zei

Oeh, deze is ook weer heel leuk!

Ellen zei

Super vind ik deze kaarten, ik ga eens op zoek naar deze mal!
Prachtige kaart met mooi papier!
Groetjes Ellen

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met je nieuwe mal helemaal jouw dinge leuk papier en leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Super leuke kaart Martina.
Wat een mooie mal.
Groetjes Elle-Jeanne