donderdag 4 juli 2024

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag ! Het kerstkaartenteam van '52 weeks to christmas' neemt even blogland over. We sporen je aan om vandaag weer een kerstkaartje te maken. Je hebt geen excuses dat het 'te warm' is deze keer 😂 Ik waagde me nog even aan de sketch van de maand, voor de rest hield ik het vrij eenvoudig.

Papier : Action
Kleine sterretjes : My Favorite Things
Sentiment : Scrapbook Atelier
Elandset : Les ateliers de Karin

Wil je graag mee in de lijst van '52 weeks to christmas' ? Dat kan, link dan je kaartje op het blog, dan brengt een DT lid je vast een bezoekje. 
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'. Hopelijk heb je dan ook weer even de tijd om langs te komen. 
Groetjes,
Martina
x



12 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de leuke kleuren combinatie en leuke details
groetjes ellen

Elly zei

Ik vind het een mooie uitwerking van de sketch.
Groetjes Elly

Elle-Jeanne zei

Mooie kerstkaart Martina.
Groetjes Elle-Jeanne

Je@net zei

Mooie kerstkaart heb je gemaakt, Martina!

Colinda zei

Hij is leuk!!

Eri zei

Een leuke kaart met de sketch en de familie eland.
Groetjes, Eri

!neke zei

Mooie strakke kaart !!!

Marijke zei

Ook dit weer een leuke variant op de sketch! Leuk gedaan met de hertjes erin! Een mooi kaartje Martina! Groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Martina,
Eenvoudig mooi! Toffe elanden ook...
Stoere combo...
Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Heel mooi deze uitwering van de sketch. Ik vind het een leuke sketch!

Nancy Soetaert zei

heel mooie reminderkaart voor de lopende challenge!
Groetjes en fijn weekend
Nancy

Jantine zei

Leuke kaart met de schets, Martina!
Groetjes
Jantine