woensdag 31 juli 2024

Kleurenkaartenteam : Oud roze en leger groen

Goeiemorgen iedereen,
de allerlaatste woensdag van de maand en ook van juli. Dat valt niet zo vaak samen. Maar kijk, we gaan hier dus dubbel en dik van genieten, we hebben voor jullie vandaag weer een kleurenkaartenteam klaar. Deze keer hebben we de kleuren oud roze en leger groen voor jullie in de aanbieding.
Onlangs kocht ik dit stempelset over van iemand en het inspireerde me om bij deze uitdaging te gebruiken. 
Deze kleurencombo werd gekozen door Nelleke, haar keuze was erg snel gemaakt.

Stempeset : Concord 9th, gedrukt met Distress Inkt

Ik ben uiteraard niet alleen, er zijn toch nog wel wat deelnemers die ook (ondanks de zomervakantie) mee op de kar sprongen. Altijd fijn !
Hieronder de lijst. Breng hen allemaal een bezoekje in de loop van deze week en vergeet vooral geen reactie achter te laten, want daar draait het nog steeds om.





Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en afsluiter van van de maand. Morgen zie ik jullie heel graag terug voor een verse kaart voor DT 52 weeks to christmas.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ik vind het zo leuk geworden wat een toffe stempel set, met deze kaart voelt men zich 100% jarig.

casa crea d' emilia zei

Hey Martina,
Wat een toffe kaart heb je gemaakt met de kleuren. Heel erg mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Colien zei

Heel feestelijke kaart in de kleurtjes van deze maand, leuk!
Bedankt weer voor de organisatie, gezellig dat er zelfs in deze vakantietijd zoveel deelnemers zijn.
grtz Colien

Nancy Soetaert zei

wat een toffe feestelijke verhaardagskaart in de KKT-kleuren!
Groetjes
Nancy

Daphne zei

Leuk idee, ballonnen stempelen in de juiste kleuren.
Het is een gezellig kaartje

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en wat een vrolijke stempel met al die ballonnen! Leuk hoor al die ballonnen! Groetjes Marijke

Claudia's kaartjes zei

Kei tof gedaan. Mooi voor de KKT.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

Marfien zei

vrolijke feestelijke kaart, die moet ik onthouden . . .

Ellen zei

Leuk gedaan Martina! Ben benieuwd naar de volgende kleur!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Ontzettend leuk met die ballonnen en al de confetti. Zo feestelijk!
Dank je wel weer voor het organiseren in je vakantie!

GerJanne zei

Ik zie het nu ook, wat raar! Ik heb toch echt mijn eigen blog adres gebruikt. Misschien tijdens het kopiëren en plakken wat mis gegaan. Nou, ja volgende keer beter!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een vrolijk kaartje Martine! Leuk!! Fijn om weer mee te kunnen doen met het KKT ❤️🌺☕️

Nelleke zei

Mooie , vrolijke en spetterende kaart Martina. Het was weer heel erg leuk om mee te doen en genieten wat iedereen maakt. Groetjes Nelleke

Nancy zei

Hey Martina,
Hier een inhaalrondje voor het KKT.
Wat een super feestelijke kaart maakte je met de bijna-nieuw-gescoorde stempelset!
Liefs,
Nancy

chantal zei

Hier nog een late reactie op KKT. je kaart is erg fleurig en mooi.
Liefs Chantal