maandag 29 juli 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Tommy

Goeiemorgen iedereen,
Tommy werd onlangs 30 jaar. Daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Ik gebruikte lekker stoer papier hiervoor. Niet altijd even makkelijk om een leuke, stoere kaart te maken voor mannen. 
Dit oude blokje komt dan goed van pas.

Papier : Authentique
Sentiment : My Favorite Things
Hooray : Avery Elle
Letters : Stampin Up

Wil je graag nog meedoen met het kleurenkaartenteam ? Dat kan ! Vergeet je dan niet op te geven op de oproeppagina. Je hebt nog tijd tot vanavond. Lees je nog wel even de voorwaarden na aub ?
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie heel graag woensdag voor het kleurenkaartenteam.
Groetjes, Martina
x




6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super stoer deze kaart, mag graag kijken naar deze kaarten met de leuke binnenkant.

Ellen zei

Topkaartje Martina!
Groetjes Ellen

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de stoere details erop
groetjes ellen

Eri zei

Leuke kaart voor Tommy met dit stoere papier.
Groetjes, Eri

Alan Curtis zei

Dhr. Pedro is direct in pure lening en project(en) financiering privé/bedrijven die toegang zoeken tot fondsen op de kapitaalmarkt. Neem contact op met dhr. Pedro via e-mail: pedroloanss@gmail.com chat ook met hem via WhatsApp-berichten: +393510140339 Ze hebben me geholpen met een lening van 720.000,00 euro om mijn bedrijf te verbeteren. Het was gemakkelijk en snel toen ik de lening aanvroeg toen het moeilijk werd met mijn bedrijf. Dhr. Pedro heeft me zonder vertraging een lening verstrekt.

Ellen zei

Prachtige kaart!