donderdag 28 april 2011

Winnaar candy

Goeiemorgen iedereen,
bijna 50 mensen deden mee met mijn candy ! Superdepupper is dat ! Er kan er jammer genoeg maar eentje de winnaar zijn. Vanmorgen heeft mijn zoon (met onschuldige hand) de winnaar getrokken.
Het werd ..................................................  SOFIEKE .......................................... !!
van http://knutselen-met-sofieke.blogspot.com/
Een dikke proficiat !
Stuur je me een mailtje met je adres even door ? Dan kan het pakketje snel op de post !
Bedankt voor jullie deelname, op naar de volgende !
Nog een fijne dag,
groetjes, Martina
x

10 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

hé proficiat aan Sofieke en jij bedankt voor de verloting!
Fijne dag verder!

Unknown zei

Van Harte voor Sofieke,
Groetjes Brigitte

SandraR zei

Gefeliciteerd, Sofieke!

Groetjes, San

Lia zei

Gefeliciteerd Sofieke, veel plezier ermee,

groetjes Lia

Wil zei

Gefeliciteerd hoor Sofieke.
Heel veel knutsel plezier met al je nieuwe spullen.
Groetjes Wil

peggy zei

Bedankt Martina voor je leuke candy en veel knutsel plezier voor Sofieke !!!


Peggy

Roelie zei

Sofieke, van harte met je gewonnen prijs!
Martina, je hebt weer hele mooie kaartjes gemaakt. Ik heb helaas niet zo heel veel tijd op dit moment om elke dag te komen kijken of commentaar achter te laten...
Groetjes Roelie

natacha zei

gefeliciteerd sofieke
veel plezier met je gewonnen prijs
grtz natacha

Els zei

Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee.
Groetjes Els

Sofie V zei

Waaauw ik heb gewonnen!!!! Sorry dat ik zo laat reageer, ik heb er blijkbaar overuit gelezen. Ik ben super blij gewoon! Wat een leuke spulletjes. Dank je Martina!

Groetjes Sofieke