vrijdag 16 september 2011

Stampfairy : Barry Halloween Dresses 2

Goeiemorgen iedereen,
vrijdag vandaag. Waar is die week naartoe ? De routine is er ongeveer terug, dus vliegen de dagen voorbij.
Stampfairy op het menu. Barry heeft zich weer een keertje verkleed, leuk he ? Je kan deze en andere digi's halen bij Stampfairy zelf. Klik op het vel tekeningen en je wordt automatisch doorgelinkt. Ik heb er weer een circle stepper card van gemaakt; digi ingekleurd met copics; de plantjes zijn een Magnolia stempel, ingekleurd met Distress Ink; de achtergrond van de kaart gestempeld met cirkelvormige voorwerpen en wat bewerkt met Distress Ink; de oogjes zijn vastgemaakt met mica; hier en daar wat afwerking met glossy 3 D.
Ik wens jullie allemaal een fijne weekafsluiter en tot morgen,
liefs, Martina
x







26 opmerkingen:

Margo zei

Oh hij is gewoon super Martina !
Liefs
Margo

Lia zei

Alweer zo'n superleuke kaart, prachtig,

groetjes Lia

miriam zei

wat een super leuk kaartje en model
gr miriam

SandraR zei

Prachtig weer, Martina! Heel creatief en hele leuke details! Een plaatje!

Liefs, San

Margriet Tournier zei

Wat een super leuke kaart en mooie digi-stempels. Je hebt ze heel mooi ingekleurd en ook mooi zo met die glitters.

Ik begrijp je vraag niet helemaal. Mail me even, dat 'praat' wat makkelijker: boto-family@planet.nl

Groetjes,
Margriet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Barry ziet er heel leuk uit, schattig.
mooie kaart, mooi de glitters op de bladeren.

groetjes jolande

Cornelie zei

Wat weer een superkaartje! Dat model vind ik TOP! Ook die van gisteren! Had een reactie geplaatst, maar Blogger had zeker geen zin! Dus daar ben ik dan weer!
Groetjes Cornelie

José zei

Wat te gek zeg. Het model is erg leuk en die wiebeloogjes er achter vind ik zo geinig. Onwijs leuk gedaan!
Groetjes, Jose

Lia zei

Hoi hoi, Ik heb vandaag een "blonde dag" denk ik want ik kreeg geen reactie geplaatst. Nu is het dan wel gelukt. Wat een dotje weer en die wiebelende oogjes vind ik ook zo leuk!!!

groetjes Lia

Annerieke zei

Hai Martina,

Leuk model kaart, heb hem ook nog liggen, maar nog (steeds) niet aan toegekomen, steeds weer iets anders tussendoor :).
Je kaart ziet er super leuk uit!

gr Annerieke

Anneke. zei

Wat een leuke, maar ook vooral grappige kaart, Martine. Leuk model heeft de kaart.
Groetjes Anneke.

Peet zei

Wat supermooi, martina!

peggy zei

Wat een mooie kaart, super geslaagd !!!


Grtjs Peggy

crealinedance zei

Hoi hoi wat een leukertje.Gr.Nel

PIKO hobbyblog zei

Hoi Martina,

Wat een super kaart zeg!
Jij ook prettig weekend.
Groetjes Pia

netteketetteke zei

Wat een super leuk kaartje complimenten!!!

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

Aleida zei

Trapje aan de andere kant, staat ook heel leuk!
groetjes,

Jolanda Cuper zei

Wow wat leuk bedacht echt super!!
Groetjes Jolanda.

maxine zei

wow fantastic cards hugs maxine x

Ans S. zei

Hele mooie kaart, ik vind de wiebeloogjes erg leuk op de kaart.Dit model kaart wil ik ook nog een keer maken.

Groetjes Ans

Larissa zei

Wat een leuk kaartje Martina. Het model is erg leuk en ik moet lachen om al die ogen.

Liefs,
Larissa

Fuzzy Slippers zei

Awwww! This is soooo cute!

Shelby Goolsby zei

This is absolutely adorable!!! I love the googly eyes and your great design. Have a great weekend. Hugs, Shelby

Anneke zei

Ooh Wat een leuke halloweenkaart Martina :) Super leuk is die!
Groetjes Anneke

Marian zei

Wat een mooie kaart
En leuk model
Groetjes