zondag 1 januari 2012

Gelukkig nieuwjaar !!

Goeiemorgen allemaal,
het nieuwe jaar is begonnen. Hopelijk iedereen een hele fijne jaarwissel gehad, veilig en niet te veel gegeten (en gedronken ?).
Ik wil alvast iedereen bedanken voor de vele bezoeken en vele reacties op mijn blog. Ik hoop iedereen die een bezoekje bracht, toch iets naar z'n zin gevonden heeft om z'n inspiratie wat aan te wakkeren...
Elke dag geniet ik van al jullie ideetjes en bezoekjes en vooral jullie grappige, leuke en vriendelijke reacties die jullie hier achterlaten. Het geeft me altijd weer opnieuw zin om verder kaartjes te maken, dus dat is echt wel heel goed, dank je !
Vermits ik weet dat iedereen bijna op familiebezoek is en dus niet echt veel tijd heeft om bij de blogs langs te komen, heb ik een favoriete top 12 van kaartjes gemaakt. Gewoon even sentimenteel terugkijken. En misschien wel wat inspiratie opdoen om een kaartje te liften...
Morgen ben ik er met een verse kaart hoor !
Heel veel liefs en geniet van elkaar !
Tot morgen,
groetjes, Martina

Januari 2011

Februari 2011

Maart 2011

April 2011

Mei 2011

Juni 2011

Juli 2011

Augustus 2011

September 2011

Oktober 2011

November 2011

December 2011

18 opmerkingen:

Els zei

Lieve Martina ik wens je een heel gelukkig, gezond en cretief 2012 toe. deze creatieve terugblik van 2011 zijn echt heel erg mooi. Fijne dag en groetjes Els

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk deze terugblik! Echt hele mooie kaartjes heb je afgelopen jaar gemaakt. Op naar de creaties voor 2012! En ik wens jou uiteraard hetzelfde toe!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een moois heb je toch gemaakt het afgelopen jaar.
ik wens je je een mooi, liefdevol en creatief nieuwjaar.

groetjes jolande

peggy zei

Ik was op tijd uit bed,ben zowiezo geen lang slaper en er loopt hier sinds enkele dagen een inimienie puppy hondje rond dat de nodige aandacht vraagt. En zodoende toch een halfuurtje over voor we de deur uit moeten voor een goed gevulde dag vol nieuwjaarswensen.
En wat doe je als je ff tijd hebt ..... blogs kijken.
Ik heb genoten van je jaaroverzicht !!

Lieve Martina ik wens je een fijne dag toe, en vooral een topjaar !!!



Peggy

nancy zei

Martine,

Ik wens je...
een gezond, liefdevol en gelukkig jaartje toe. Met veel knutselmomenten.

Groeten,
Nancy

nancy zei

Martine,

Ik wens je...
een gezond, liefdevol en gelukkig jaartje toe. Met veel knutselmomenten.

Groeten,
Nancy

Colien zei

De allerbeste wensen voor 2012, Martina! Leuk, zo'n overzicht! grtz.Colien

Desirée-ScrapDees zei

leuk zo'n overzicht, mooi hoor!
Gelukkig nieuwjaar! Al het beste voor 2012, geniet er van!

crealinedance zei

Hallo Jij ook een gezond en creatief 2012.Gr.Nel

corryskaart zei

hoi martine
leuk om zo terug te kijken en wat mij opvalt dat zijn al die mooie verschillende stijlen en hoop nog veel de zien in dit nieuwe jaar!
groetjes...corry

Maia zei

Nee hoor niks familie bezoek want ik kan toch niet weg, wel heerlijk de tijd dus om posten te kijken.
Prachtig je kaarten!
Ik wens je ook alle goeds voor 2010 toe!
Groetjes Maia

CreaSjouk zei

Leuk deze top 12!
Ook jij hebt me dit jaar geïnspireerd, vooral een kleurenkaartenteam vond ik een geweldig intiatief!

Groetjes Sjoukje

Crealin zei

Hoi Martina,

wat heb ik genoten van jouw top 12, zo leuk om een jaar kaartjes te zien voorbij komen :-)
Ik heb ook genoten van jouw lieve berichtjes! Geniet van een mooi, sfeervol en gezond 2012 met al wie je lief is. Laat ons vooral ook klinken op veel mooie blogmomenten in het komende jaar.

Vele groetjes,

Lins x

Unknown zei

Voor jou ook een goed en gezond 2012.
Groetjes Brigitte

Heike zei

Happy New Year Martina! These are such fab projects.

All the best, Heike xx

Marian zei

Leuke terugblik 2011
Jij ook met je gezin alle goeds voor 2012 toegewenst
Groetjes

Jolanda Cuper zei

Geweldige kaarten en ik wens jou een gezond,gelukkig en creatief 2012 toe!
Groetjes Jolanda.

Stacy H-W zei

Happy New Year!!! Thanks for the sweet words on my blog. I really enjoyed reading them!!