woensdag 20 juni 2012

Sunshine Award

Dag iedereen,
gisteren kreeg ik van Chantal een Sunshine Award ! Ik krijg het nog altijd warm als ik zulke awards mag ontvangen. Heel erg leuk. Langs deze weg, alvast een dikke merci !
Er zijn een aantal voorwaarden aan verbonden, daar hou ik me graag aan natuurlijk.

Een leuk initiatief om mensen achter een blog beter te leren kennen.
De regels voor deze award zijn :
Bedank degene waarvan je de award hebt gekregen.
Dat is bij deze reeds gebeurd ! =)
Beantwoord de 10 vragen.
Wat is je favoriete dier?
Onze hond. Altijd leuk gezelschap en liefde. Alleen als het regent en ijskoud is, vind ik het minder.
Wat is je favoriete getal?
12 of 24 (reflecteer ik op het leerlingenaantal van de klas. Dat kan je in verschillende mooie groepjes verdelen en is niemand alleen)
Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
Een frisse cola met citroen en ijsblokjes.
Facebook of twitter?
Geen een van beide, ben al blij dat ik m'n blog kan onderhouden =)
Wat is je passie?
Lesgeven en kaartjes maken.
Krijgen of geven?
Ik geef heel graag, maar ontvang ook wel graag verrassingen.
Wat is je favoriete patroon?
Cirkels !
Wat is je favoriete dag van de week?
Zondag, dat is mijn dag. Kids van huis, lekker m'n ding doen na m'n schoolwerk.
Wat is je favoriete bloem?
Meer een struik, hortensia ! Ze staan prachtig in onze voortuin !
Wat is je favoriete land?
Spanje / Mallorca
Nomineer 10 nieuwe blogs en informeer ze dat ze de Sunshine Award ontvangen.
Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot de volgende !
Groetjes, Martina

5 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi martina
erg leuk om te lezen van de blogger achter haar blog,het is al een grote hobbyfamilie en dit is dan een stukje extra om te lezen wat iemand leuk of bijzonder vind:-))
groetjes van corry

Nancy zei

Hey Martina,

Dik verdiend hoor!! Af en toe waardering krijgen voor je werk doet goed hé!

Liefs,
Nancy

Cornelie zei

Leuk om allemaal te lezen!! en dank je wel voor de award!!
Ga zo eerst werken, maar van de week zal ik h'm op m'n blog plaatsen!
Groetjes Cornelie

Marjan zei

Heel leuk om te lezen!

José zei

Dank je wel voor de award Martina. Hartstikke lief zeg. Ik zal er wat aandacht aan besteden.