zaterdag 16 februari 2013

59, 30 of 40 ?

Goeiemorgen iedereen,
het weekend treedt in, dochterlief keert terug van skivakantie. M'n dag begint vroeg...
Toch trakteer ik jullie op een nieuwe kaart.
Dit modelletje vond ik de voorbije dagen op Pinterest. Wat een weelde aan inspiratie ! Leuk is dat. Zelf aan de slag met m'n cijfers. De eerste kaart heeft reeds een bestemmeling, de andere, zijn een probeersel. Zeer eenvoudig en toch een tof resultaat.
Cijfers : Tim Holtz, randjes bewerkt met witte Color Box en / of Distress Inkt
Sentiment : Hero Arts, gedrukt met Color Box wit en wit embossingpoeder of met Distress Inkt.
Ik bedank iedereen voor zijn bezoekje en vele lieve reacties, die ik altijd met veel plezier lees ! Fijn, dank je !
Ik wens iedereen een heel erg fijn weekend toe en tot maandag voor een nieuwe kaart !
Groetjes, Martina
x




22 opmerkingen:

Els zei

Leuke probeerkaartjes zijn dit, maar zo anders dan we van je gewend zijn.
Fijn weekeinde en geniet ervan.
Gr4oetjes, Els

Lia zei

Vind hem toch wel leuk zo,
groetjes Lia

Ellen zei

Geweldig, wat een leuke kaartjes! Pinterest is echt uitvinding, vind je niet?! Zo leuk om daar ideeën op te doen.
Fijn weekend, Ellen

Monique zei

Zeer geslaagde kaartjes hoor!
grtjs
Monique

Marjan zei

Wat een leuke kaartjes zeg !!
Bedankt voor het idee.
Ik waag me nog niet aan Pinterest, dan kom ik helemaal niet meer achter mijn computer vandaan haha.

Groetjes, Marjan

Henriëtte zei

Wauw, wat een leuke kaarten zeg!. Lekker stoer door de grote cijfers en superleuk. Idee ga ik onthouden hoor.
Fijn dat je dochter weer terug is van vakantie.

Groetjes Henriëtte

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super GAAF!!!!!!

groetjes jolande

Anoniem zei

Prachtige kaarten Martine.Groetjes Joke

Marianne zei

Ze zijn echt heel leuk en zo bruikbaar!! xxx Marianne

Enny zei

Een heel leuk idee met die cijfers, mooie kaartjes ! Groetjes Enny

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,

Ze zijn heel erg leuk..grappig om zo een kaart te maken...het zou ook leuk zijn om de verjaardagscijfers niet uit te stansen.. Liefs van Ans

Marjan zei

Erg leuk met die stoere cijfers en inderdaad een handige techniek voor snelle kaartjes!

Carina zei

echte mannenkaart lekker stoer!
prettig weekend Carina

Nelleke zei

Leuk idee, en leuk resultaat!
Groetjes, Nelleke

Tinie zei

Wat een echt wauw effect!!! Super leuk voor mannen!!!

Groetjes Tinie

Anita Meijer zei

Wat schitterend gedaan weer Martina, ik moet ook maar eens op Pinterest kijken om inspiratie op te doen, helemaal leuk.
Liefs van Anita

Marlies zei

Wat een leuk idee en prachtig uitgevoerd! Op Pinterest raakt je echt nooit uitgekeken, je valt van het een in het andere. groetjes, Marlies

Rosina zei

Wat een geweldige leuke kaartjes Martina....en ja op pinterest doe ik ook heel veel inspiratie op....
maar jij geeft mij met deze kaartje ook de inspiratie....mag wel hé?....
groetjes Rosina

Hanny zei

O Dit is echt heel erg leuk, apart!
liefs Hanny♥

Wendy ten Hove zei

Gaaf!! Wat zijn deze super geworden, zeg! Geweldig met die cijfers zo. Ik zat even te kijken hoe je dat effect had gekregen, maar volgens mij zie ik hem nu. Super, zeg!
Groetjes, Wendy

angeleef zei

Hey Martina,
Deze kaart heb ik ook al eens langs zien komen op Pinterest en ik vond 'm inderdaad superleuk en jouw uitvoering mag er ook zeker wezen!!
Vooral die blauwe vind ik super.
Groetjes
**Evi**

SandraR zei

Prachtige creaties heb je weer gemaakt de laatste tijd! Supermooi!
Jammer dat me te vaak de tijd ontbreekt om op iedereen te reageren, ik hoop op verbetering!
En ondertussen geniet ik graag van o.a. jouw blog!

Liefs, San