zaterdag 22 februari 2014

Stampfairy : Lenny Notes

Goeiemorgen iedereen,
zaterdag = Stampfairydag ! Vandaag krijg je een 'enveloppenkaart' op het menu. Deze vorm zag ik al bij menig blogs voorbij komen, dus aan de slag. Met mijn enveloppenmaker was het hier en daar een beetje nadenken, maar kijk, hieronder het resultaat !

Digi : Stampfairy, Lenny Notes, ingekleurd met copcis
Sentiment : Hero Arts
Papier : Forever Friends
Bloemetjes : EK Succes, afgewerkt met de pearl pen

Heb je zelf zin gekregen om met Lenny aan de slag te gaan ? Klik dan door naar de site van Stampfairy. Daar vind je vele, leuke, ontroerende afbeeldingen die je kan bestellen.
Ik wens iedereen nog een heel fijne weekafsluiter toe en tot maandag voor een verse kaart,
groetjes, Martina
x



14 opmerkingen:

Els zei

Schitterend wat een pracht enveloppenkaart is dit en zo leuk met die Happy birthday aan de zijkant. Leuk die band om de envelop heen en zo een heel mooi geheel.
Groetjes, Els

femke zei

heey martina,

het is een lief envelopkaartje geworden!!!

groetjes femke

Louise zei

Wat leuk Martina, mooie kleurtjes heb ervoor gebruikt!.


gr.LOuise

Henriëtte zei

Wat een leuke kaart is het zo geworden, had het nog nergens eerder zo gezien.

groetjes Henriëtte

Mariken zei

Leuk model he, ik vind 'm super!!
Fijn weekend, Mariken

Céline zei

cute enveloppe card
hugs
céline

corryskaart zei

zo dit ziet er lekker vrolijk uit en dan ook nog in een aparte vorm, zo is het wel een bijzonder leuke kaart geworden
groetjes corry

Misseke zei

Supermooie enveloppenkaart Martina - superleuk gedaan - ik vind hem prachtig!
Groetjes,
Misseke

Je@net zei

Wat leuk geworden, Martina!

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
je kaart/envelop ziet er prachtig uit, mooie Kenny en leuk die wikkel er om heen, liefs Ans

Rosina zei

Heel erg leuk je enveloppekaart Martina....schattig ook dat berenplaatje....
groetjes Rosina

Hanny zei

O Wat ziet er dit weer leuk uit, mooi gemaakt.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ellen zei

Het model is echt heel gaaf! Ik heb bij Elke de enveloppenpunch gekocht, dus ik moet me hier ook maar eens in gaan verdiepen.
Groetjes, Ellen

Nancy zei

Hey Martina,

Da's een mooie! Zag 'm ook al op verschillende blogs en moet er ook zelf nog aan beginnen...
Misschien wacht ik gewoon tot een vriendin eens op bezoek komt die er in mijn plaats al over nagedacht heeft... haha!!

Liefs,
Nancy