woensdag 18 juni 2014

Je moet het onder ogen zien.... + gewonnen !

Goeiemorgen iedereen,
voor alle duidelijkheid, alle berichten hiervoor en vandaag en erna, programmeerde ik vooraf. Niet wetende of ik genoeg tijd zou hebben om het in orde te maken.
Ik probeer wel nog wat langs te gaan bij jullie als het lukt.
Een tijdje geleden maakte ik wat Minion kaartjes voor de vrienden van mijn zoon. Die vonden het geweldig. Een collega, bestelde diezelfde week deze kaart. Het idee kwam van haarzelf. Altijd leuk, dat de mensen die bestellingen doen, weten wat ze willen, nietwaar ?
Ik hoop dat jullie er ook mee kunnen lachen...
Een beetje humor is deze week echt wel nodig.

 
Dan nog een erg leuk berichtje :
Ik won onlangs met mijn kaartje van Stampfairy, Barry Happy New Year, leuke digi's !
De challenge was georganiseerd door Sweet Stampin' Challengeblog
http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.be/
 
De digi's mocht ik uitkiezen bij Disdigistamps, als dat niet leuk is...
Nu nog de tijd vinden om ze te verwerken. Nog even.... =)
 
http://www.disdigistamps.com/
 
Bedankt voor jullie bezoekje en reactie,
tot morgen,
groetjes, Martina
x



16 opmerkingen:

Je@net zei

Een super leuke kaart, Martina :o)
Fijne dag!

corryskaart zei

hoi martina
echt wat een leuke en vrolijke kaart,geweldig!! en van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs en er lekker van genieten
groetjes corry

!neke zei

Super leuk bedacht!
En gefeliciteerd!
Groetjes !neke

Francisca zei

Echt super.
Groetjes,Fra

Unknown zei

Wat een super originele kaart! Ik vind hem geweldig.

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Leuke, grappige kaart heb je gemaakt..liefs Ans

Hanny zei

Geweldig, proficiat, leuk om te winnen hoor.
Wat een grappige kaart heb je gemaakt, je moet maar op het idee komen, ziet er erg leuk uit. Ik zie dat ik nogal wat gemist heb, probeer het in te halen en zie dat je prachtige kaarten gemaakt hebt. Zo leuk die kaart met de klaprozen(?), dan nog de kattenkaart, een toppertje weer. Je bent lekker op dreef zeg, krijg binnenkort ook weer tijd voor de hobby en dan zie je vanzelf wel weer wat nieuws verschijnen.
Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Petra-loves-paper zei

Gaaf!!!!

Misseke zei

Oh die is erg leuk Martina - supergaaf!
Gefelciteerd met het winnen van de challenge - altijd leuk ;)
Groetjes,
Misseke

Marjan zei

Echt superleuk!! En van harte met je gewonnen challenge.

Ellen zei

Wat een vrolijke kaartjes! Leuk idee. En een prijs winnen is natuurlijk altijd bijzonder. En benieuwd wanneer we je gewonnen digi's voorbij zien komen.
Groetjes, Ellen

angeleef zei

Haha die is echt geweldig!! Zooo leuk dat je die oogjes kan opendoen en dat dan de leeftijd tevoorschijn komt. Inderdaad wel handig dat de mensen weten wat ze willen. Dan is zo'n kaart snel gemaakt.
Ja dat vooraf programmeren... dat is me bekend. De laatste loodjes wegen het zwaarst! (en nog heb ik vriendinnen die blijven zeggen dat ik niet veel uren klop hé *zucht*)
Veel succes met de laatste loodjes
Groetjes
**Evi**

Enny zei

Wat een grappige kaart en proficiat met je prijs !! Ik begrijp best dat je nu geen tijd hebt om overal te kijken hoor ! Nog eventjes moed houden ! Groetjes Enny

Rosina zei

Heel mooi is deze kaart weer Martina....zo leuk met die 2 grote ogen en dat ze dan nog opengeklapt kunnen worden is ook een leuk detail....ook nog gefeliciteerd met gewonnendigi;'s ...komen altijd wel een keeertje van pas...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Wat een ontzettend leuke kaart!! Die ga ik onthouden, want je schiet er spontaan van in de lach!!
En het is handig voor te programmeren, alleen als je met een challenge mee wilt doen niet.
Gefeliciteerd met je prijs!
Groetjes,
GerJanne

Nancy zei

Hey Martina,

Super goed gevonden, die cijfers achter de ogen... grappig best wel...

Enne... gefeliciteerd met jouw prijs hé!

Liefs,
Nancy