zaterdag 10 januari 2015

Emma 6 jaar

Goeiemorgen iedereen,
Het eerste weekend van 2015... =)
Daarom krijg je vandaag een vers kaartje op het menu. Na lange tijd, nog eens een kinderkaart. Eentje op aanvraag. Emma werd 6 en houdt van ... jawel, hoe raad je het, paardrijden natuurlijk !
Om voor een 6 jarige toch een aantrekkelijk kaartje te maken in dat thema, grijp ik toch nog wel terug naar de stempeltjes van Magnolia. Ik weet het, er zijn voor - en tegenstanders, maar nu vond ik het toch wel gepast.
Het werd een kleurrijk flip kaartje.

Papier : Stampin Up en Crafts - Too
Afdrukje : Magnolia, ingekleurd met copics
Letters en cijfer : My Favorite Things
Bloemenrandje en vlinders : Memory Box

Ze was er erg blij mee, dus missie volbracht ! Op naar de volgende.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en reactie.
Tot maandag voor de vers geboortekaartje ....
Groetjes, Martina
x




17 opmerkingen:

carla zei

Zoals je zegt voor en tegenstanders van Magnolia. Ik behoor bij de tegenstanders, maar ik moet eerlijk toegeven dat dit toch wel een hele leuke is en zo mooi ingekleurd. De letters passen er ook zo mooi op en dan nog leuk afgewerkt met die kleine vlindertjes is echt tof gedaan.
Hij valt bij me in de smaak en zeker bij Emma ook.
Groetjes,
Carla

Els zei

Leuke kaart is dit voor Emma al hoor ik bij de tegenstanders wat betreft magnolia. De letters met vlinders vind ik weer super gaaf en ook de 6 ziet er heel mooi uit. Heb je dat goudkleurige randje zelf gemaakt?
Fijn weekeinde en groetjes, Els

Anoniem zei

Leuk met die vlindertjes op de tekst!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Martina. Die gaat de jarige helemaal leuk vinden!

Marfien zei

meiden van 6 zijn helemaal dol op zulke plaatjes, dus pas je je gewoon aan. Zo creatief moeten wij zijn. Als ik deze aan mijn kleindochter laat zien, kan ik jouw kaartje gelijk gaan liften (of ze doet het zelf) Gaaf gedaan Miranda

corryskaart zei

wat een vrolijke en mooie kaart zo grappig voor een paardenliefhebster!
grt corry

Colien zei

Wat een leuke, vrolijke kaart! Een paar jaar geleden was ik erg fan van de Magnoliaatjes, tegenwoordig stempel en kleur ik erg weinig. Maar zo'n plaatje doet het toch super op zo'n lieve meisjes-kaart?!
grtz.Colien

femke zei

heey martina,

het is een superleuke kaart geworden!!!

groetjes femke

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Ook ik vind de Magnolia stempels niet mooi, maar..deze kaart is wel erg leuk, geworden, ook door het gebruik van de stempel, mooi gedaan!
Liefs Ans

Cornelie zei

Voor een meisje van 6 natuurlijk helemaal geweldig deze kaart. Erg mooi gemaakt!

Mariken zei

Wat een geweldige feestkaart, daar word je, als 6- jarige, echt blij van!
Gezellige avond!

Rosina zei

Prachtig kaartje Martina...heel mooi stempeltje van Tilda en ook prachtig ingekleurd....SUPERZZZZ

groetjes Rosina

Francisca zei

Liefhebber of niet de kaart is gewoon geweldig geworden .
Groetjes,
Francisca

Enny zei

Een heel leuke kaart, zal wel zijn, dat Emma er blij mee was ! Groetjes Enny

Claudia's kaartjes zei

Hoi, Kei toffe kaart en ja, ik behoor ook bij de tegenstaanders van Magnolia. Zal heel sporadisch er wel eentje inkleuren maar ik vind dat er veel mooiere stempels zijn.
Niettegenstaande dat ik je kaartje prachtig vind.


grtjs
Claudia

Bernadet zei

Prachtige kaart!!

Margo zei

Ha ik hoor nog steeds bij de liefhebbers van Magnolia's ! Dit is echt een lieverdje en wat een leuke en vrolijke kaart !
Liefs
Margo