zaterdag 26 september 2015

Ik vind je lief ...

Goeiemorgen iedereen,
de werkweek bijna voorbij. Een vers kaartje van mij =) Wel ja, een vers... Eentje van in mei met moederdag, heb ik nog niet laten zien, bij deze...
De reeks katten van Scrapberry's vind ik geweldig gewoon... Lekker leuke, gekke beesten zijn dat. Zoals de vissen van de voorbije maandag kaart, heb ik nu deze... Ik hoop dat jullie er even zot van zijn als ik, lekker eenvoudig, de boodschap is duidelijk.

Ronde tekst : Freebie internet
Sentiment : Different Colors
Afdrukje : Scrapberry's, ingekleurd met aquarelpotloden.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en tot zondag, voor een verse kaart.
Fijn weekend,
groetjes, Martina
x

12 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Wat een te gekke kaart, kei leuk gemaakt ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Nancy Soetaert zei

Ik ben ook gek op deze basik-stempeltjes!
Jouw kaartje is erg mooi!
nancy

Sarah zei

Wat een lieverd ! Groetjes ☆ Sarah ☆

Je@net zei

Wat een schattig kaartje, Martina!

Cinderella zei

Hoi hoi

Een leuke kaart heb je gemaakt en Scrap Berry heeft superleuke spulletjes .
Liefs en Creatiefs
Cinderella
en alvast een fijn weekend
Xx

chantal zei

Inderdaad die katten zijn geweldig en bedankt voor het compliment
Ik vind je ook lief
Chantal

Colien zei

Erg leuk!
grtz.Colien

Louise zei

Lief kaartje!


gr.LOuise

Danoesja zei

Hoi Martina
Wat een superlief kaartje met deze leuke kat.
Lieve groetjes, Danoesja

Rosina zei

Heel schattig kaartje Martina....

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Els zei

Een hele leuke kaart is dit weer.
Geniet van je weekeinde en groetjes, Els

Renate zei

Meer heeft dit kaartje niet nodig.
'T is een super leuk kaartje geworden.

-xies- Renate.