maandag 25 juli 2016

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (61) : Jennifer

Goeiemorgen iedereen !
Iedereen een goed weekend achter de rug ? Ik heb vandaag nog een zomers kaartje voor jullie. Ook weer eentje dat staat te popelen sinds augustus vorig jaar... Het werd er eentje voor Jennifer, die heel erg graag op vakantie naar de zon gaat en graag op het strand ligt. Hieronder mijn uitvoering.

Golven zee : Memory Box
Cijfers en letters : My Favorite Things
Happy Birthday : Sizzix
Bootjes in de zee : Memory Box
Palmbomen en hangmat (stelde ik zelf samen) : Internet, gekleurd met copics, afgewerkt met glossy 3D
Parasol : Memory Box
Zand : Schuurpapier
Golven zand : Lawn Fawn

Voilà, de week is gestart ! Hopelijk komen er nog zonnige dagen aan, zodat we lekker kunnen genieten van het zonnetje.
Ik wens iedereen alvast een fijne start van de week en ik zie jullie graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam. Niet vergeten hé ? =)
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x




13 opmerkingen:

Els zei

Een leuke zomerse verjaardagskaart voor Jennifer.
fijne dag en groetjes, Els

Ellen zei

Ik heb een heel goed weekend achter de rug. Zaterdag naar Antwerpen, maar dat wist je al ;) en gisteren lekker naar het strand. Vandaag mijn eerste echte vakantiedag. Daar past jouw kaartje perfect bij. Lekker zomers, hartstikke leuk met die palmbomen erbij. Fijne dag!

Je@net zei

Super gaaf kaartje, Martina!

Caroline Cards zei

Een hele leuke vrolijke zomerkaart!
groetjes, Caroline

Ilse zei

Een op en top zomerse kaart... heerlijk!
Groetjes,
Ilse

Colien zei

Wat een prachtig zomers kaartje, erg leuk en zonnig!
grtz.Colien

!neke zei

Zeker zomers !!!!! Leuk !
En de kaart voor woensdag is in de maak !!!!

Mariken zei

Wat een heerlijke tropische kaart, past bij het weer van de afgelopen dagen! Hoest met je gezin, zijn ze toch gebleven in de Ardennen?
En nee, ik vergeet het KKT niet, met m'n zelfgekozen kleuren...
Geniet jij lekker verder van je vakantie!

Marijke zei

Wat een lekker zomers kaartje en wat leuk gecombineerd met die palmbomen en hangmat. Erg leuk gedaan. Groetjes Marijke.

Margreet zei

Geweldig leuk zomers kaartje Martina!
xxx Margreet

Enny zei

Wauw, wat een supertoffe zomerkaart, prachtig ! Groetjes, Enny

Anoniem zei

Het is weer een prachtige kaart Martina! En wat een leuk idee om schuurpapier te gebruiken voor het zan, je moet er maar opkomne!
Groetjes, Liselot

franicsa zei

Zeer leuke kaart , leuk model .
Groetjes,
Francisca