donderdag 15 december 2016

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to Christmas : Kerst voor DT 'In 't Woefke' : Winter wishes

Goeiemorgen iedereen,
naar alle donderdagtraditie, een kerstkaartje op het menu. Al een hele tijd had ik een idee in mijn hoofd, maar nog niet alle puzzelstukjes pasten bij elkaar. Toen Inge me de stempel van Whipper Snapper liet zien, wist ik dat dit het puzzelstukje was dat nog ontbrak. Nu nog het uitwerken ervan...
Ik nam een lang stuk blauw papier, daar stanste ik aan de zijkant het woord 'celebrate' uit zodat het nog vast zat aan het papier (met deze stans lukt dat makkelijk, omdat die vanzelf niet uitsnijdt aan de onderkant).
De kaart in 3 plooien en de ruimte in de plooi die het woord 'celebrate' nodig heeft, uitsnijden, zodat je het woord er door kan steken. Zo krijg je een drieluik kaart, die 'vast' zit met het woord dat er doorheen gaat. Je kan het met heel veel andere woorden of cijfers doen als je wil. Het geef een extra effectje op je kaart.

Celebrate : My Favorite Things
Afdrukje : Whipper Snapper, gekleurd met aquarel potloden, afgewerkt met hier en daar een kleien toets met de glitterpen
Onderaan wat sneeuw uit het potje toegevoegd
Sneeuw : Embossingfolder van Cuttlebug
Sentiment : Marianne Design
Binnenkant strikje : My Favorite Things uit wit glitterpapier
Buikje gevuld met kleine marshmallows in een hersluitbaar zakje

Langs deze weg doen we nog een keertje mee met '52 weeks to christmas', het jaar is bijna rond ! Super !
Voor alle materialen kan je uiteraard terecht 'In 't Woefke'. Als je de kaart een keertje in het echt wil bekijken, breng dan zeker een bezoekje aan de winkel. Daar kan je dan meteen je keuze maken uit het ruime aanbod !
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x










19 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, Martina. Erg mooi gedaan zo!

Ellen zei

Wat geweldig deze sneewuman met een buikje vol marshmellows!

Nancy Soetaert zei

Wondermooi!
nancy

Bernadet zei

Ik vind 'm he-le-maal te GEK.
Echt een superleuk idee zo Martina!!

Sarah zei

Heel tof!!

Erica ♥ zei


Heel erg gaaf zeg ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}

Anoniem zei

Leukkk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

!neke zei

Heel erg leuk !!!!!!

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje martina, ik dacht eerst dat er echte snoepjes erin zaten ....heel mooi zo een doorkijkje...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Suzan zei

Vind hem superleuk Martina!
Groetjes Suzan

Margreet zei

Helemaal te gek!
xxx Margreet

Margriet Tournier zei

Oh Martina, wat een ontzettend leuke kaart!

Dank je wel voor je berichtje op mijn blog. Ik was vergeten het filmpje op openbaar te zetten. Als het goed is kun je het nu wel zien.

Groetjes,
Margriet

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Martina,
heel mooi gemaakt !
groetjes,
Ans

Diny zei

Wat een prachtig kerstkaartje Martina....mooi gemaakt!
Groetjes Diny

Colien zei

Wat een leuk idee, erg gaaf!
grtz. Colien

Angelique zei

Echt een geweldig leuke en mooie kaart. Wat een leuk idee om zo met de tekst te werken. De stempel van de sneeuwpop is heel erg mooi en z'n doorzichtige buik maakt het helemaal af.
Supergave serie met monsterkaarten die zullen bij jongens zeker in de smaak vallen, mooi die sprekende kleuren.
lieve groetjes Angelique

Caroline Cards zei

Wat super leuk om de sneeuwman een buik van marshmallows te geven!
groetjes, Caroline

Els zei

Een erg leuke kaart en de sneeuwpop vind ik super leuk met dat mica buikje.
Geniet van je weekeinde en groetjes, Els

Syl(via) zei

Geweldig! Gr. Syl(via)