woensdag 18 oktober 2017

Happy birthday

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik nog een oudje voor jullie. Dit kaartje zit al wel erg lang in de wachtkamer. Ik gebruikte het toen voor een verjaardag van een jongen van 9, is niet altijd eenvoudig om het plaatje te doen kloppen voor die generatie. Het mag zeker en vast niet te kinderachtig zijn, maar overdreven stoer vind ik ook nog niet op z'n plaats. Dit plaatje kan wel, denk ik dan...

Afdrukje : Scrapberry's , gekleurd met aquarelpotloden
Sentiment : Winnie & Walter

Ik wens jullie een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart !
Groetjes, Martina
x


12 opmerkingen:

Margreet zei

Wat heb je dat leuke plaatje mooi gekleurd Martina....prima voor een 9-jarige jongen!
xxx Margreet

Je@net zei

Erg leuke en stoere knullenkaart, Martina!

Colien zei

Gaaf kaartje, lekker stoer!
Tot morgen...
grtz.Colien

Irene zei

Een top kaart voor zo'n manneke Martina, gaaf stempeltje!

XxIrene

karien zei

leuke kaart!!

Jantine zei

Hartstikke leuk kaartje, erg leuk plaatje voor een jongen van 9.
Ik ben wel heel benieuwd hoe oud betreffende jongen nu is, als je schrijft dat het kaartje lang in de wachtkamer lag...18? :-D
Groetjes
Jantine

Monique zei

Ook oudjes zijn mooi hoor!
Prachtig gedaan.
Lieve groetjes, Monique

carla zei

Een heel mooi kaartje, het ziet er super leuk uit.
Groetjes,
Carla

Ellen zei

Perfect toch, dit plaatje?! Hartstikke leuk kaartje.

Enny zei

Echt een heel toffe kaart voor zo'n 9-jarige, super gedaan ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Heel leuk en lief kaartje!
GerJanne

Sarah zei

Super mooi! Heel tof èn perfect!