woensdag 30 mei 2018

Kleurenkaartenteam 2018 : 5de schakel : Donkergrijs en zalmroze

Goeiemorgen iedereen,
vandaag, de laatste woensdag van de maand, dus komt het kleurenkaartenteam het hele blogland kleuren in donkergrijs en zalmroze ! Deze keer vond ik het iets makkelijker dan het mosterdgele, weet niet waarom... Misschien dat er in hetzelfde blokje, dat ik voor het mosterdgeel gebruikt had, ook velletjes zaten die ik voor deze kleurencombo kon gebruiken ? Zou kunnen... In ieder geval, hieronder het resultaten van mijn kaartjes... De eerste kaart dien ik in al officiële deelnemer. De andere kaart toon ik jullie ook meteen, omdat die eigenlijk ook wel 'ongeveer' in het kleurenpalet past en ik een tijdje vóór de kleurencombo bekend werd, reeds maakte.

Papier : Blok Boekenfestijn
Hartjes : Internet
Ja : Renke, gekleurd met copics

Lekker eenvoudig deze keer. Ben benieuwd wat jullie maakten... Weer een heleboel deelnemers deze maand, dat is erg fijn ! Breng ze allen een bezoekje en vergeet geen reactie achter te laten, want daar gaat het tenslotte over, nietwaar ? Krijg je niet meteen de kaart te zien ? Dan klik je op hun 'homepage of startpagina', zo kom je er normaal gezien wél.

1.Nelleke12.Femminde23.Nicole
2.Sarah13.Petra24.Mariken
3.Marfien14.Margreet25.Linda Crea
4.Crea Nancy15.leny w 326.Ellen
5.Ineke16.els van herck27.Grietje Jansen
6.Ger Janne17.Colien28.Yvonne van Bruggen
7.Veerle18.Ans S.29.Ingrid
8.Bep19.Diny30.Nancy
31. Chantal
32. Rosina
9.Jantine20.Larissa
10.Gerrie21.Jolanda S
11.Martina's kaartjes22.Laurette

Ik zie jullie graag morgen voor een verse kerstkaart. Volgende week, woensdag, krijg je een verse 6de oproep van dit jaar. Benieuwd wat het wordt ? Kom dan maar vlug een kijkje nemen, leg alvast je zalmroze klaar !
Tot morgen,
groetjes, Martina
x






29 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Hier ben ik weer na een maandje afwezig...
Wat een mooie kaarten maakte je... Helemaal anders en helemaal top!!
Wat wordt het een vrolijke dag in blogland met die tintjes roze op ons scherm!!

Liefs,
Nancy

Colien zei

Twee gave kaartjes heb je gemaakt, erg tof! Bedankt weer voor de organisatie van het kkt, blijft erg leuk!
Grtz Colien

chantal zei

Wat een superkaartjes zo veel om te kijken,
Zo mooi en indrukwekkend.
Ik heb dus wat verkeerd gedaan bij de inschrijving maar doe wel mee.
liefs Chantal

Petra-loves-paper zei

Ze zien er stuk voor stuk weer erg leuk uit, mooi zoals jij altijd zo gevarieerde kaarten laat zien! Groetjes Petra

Nancy Soetaert zei

dit zijn weer 2 fantastisch mooie kaarten voor het KKT Martina!
Dankjewel voor het blijven organiseren van deze leuke blogdag!
Nancy

Veerle zei

Dat zijn weer twee hele mooie KKT kaarten Martina.
Bedankt om elke maand weer dit feestje te organiseren met enthousiasme.
Groetjes, Veerle

Creatiels zei

twee zeer geslaagde kaartjes
een huwelijkskaart in deze kleuren vind ik heel tof en ook de verjaardagskaart is knap gedaan.
bedankt om het KKT elke maand weer in goede banen te leiden.
groetjes
Els

Marfien zei

leuke kaarten Martina, bedenk net dat je eigenlijk zelf ook wel weer eens een kleur zou mogen kiezen, dat is al weer ruim 5 jaar geleden . . .

Jantine zei

Wauw, maar liefst twee (bijzondere) kaartjes gemaakt! Knap gedaan! En mooi dessinpapier heb je gebruikt!
Bedankt weer voor het organiseren!
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Wat een supergave kaartjes heb je gemaakt, Martina!
xxx Margreet

lenywim35 zei

Heel mooie serie kaartjes Martina. Hoe lukt je dat met die hitte?
Het is ook nooit goed he?
Maar het was hier de laatste weken gemiddeld 34o in de caravan met nog uitschieters naar boven.
Ondanks de afkoeling van vannacht is het nog 30 o binnen .
Maar we hebben het verder fantastisch.
Dus geen klagen maar dragen zei mijn vriendin altijd. hihihi
Fijne dag. grts leny

Ans Gilbert zei

Perfecte kaart in deze mooie kleuren, knap om geen wit te gebruiken, ook de andere kaart is mooi,
Ansx

Mariken zei

Wat een geweldige kaarten heb je gemaakt! Leuke modellen en heel origineel! Weer ontzettend tof om te zien wat iedereen gemaakt heeft, het blijft leuk!!

Femminde zei

Wat een leuke kaartjes Martina!! Die 2e is zo'n gaaf model. En ik ben al weer super nieuwsgierig wat er naast het zalmroze komt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele mooie kaarten Martina!! De pop-up-panel-card blijft leuk om te maken :) Dankjewel weer voor het organiseren!! Lieve groetjes, Yvonne

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Martina!

Rosina zei

Heel mooi je kaartjes in deze kleurtjes Martina.. allebei heel verschillen vooral het 2e modelletje is super mooi..
Jammer dat mijn naam er niet bij staat...Ik weet haast zeker dat ik me opgegeven had...toch laat ik vandaag ook een kaartje in deze kleurtjes zien..
groetjes Rosina

GerJanne zei

Oh wauw, wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Handig dat je al zalmroze had klaar liggen! Bijzonder model blijft het en altijd een verrassing voor de ontvanger.

gerrie zei


Hele mooie kaarten heb je weer gemaakt Martina, toevallig dat je er al één had gemaakt, leuk om die ook te zien.
Groetjes, Gerrie.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie creaties Martina voor het KKT. De kleurencombi vond ik deze keer zo gaaf, dat ik weer een keertje mee heb gedaan. Bedankt voor de organisatie. Groetjes, Ingrid.

Nelleke zei

Gaaf Martina. De ja stans vind ik zo prachtig. Welk merk is die, ik zag hem nog niet eerder. Ook je tweede inzending is een waar kunstwerk. Er waren weer mooie uitvoeringen. Groetjes Nelleke

Nicole Parmentier zei

ehhh eenvoudig?!! Dan ben ik benieuwd wat jij een ingewikkelde kaart noemt! Twee prachtige kaartjes! Leuk die grote 'Ja' op het hart; luid en duidelijk...

Grietje Jansen zei

Wauw, beiden bijzonder leuke kaarten.

Grietje

Ans S. zei

Twee super gave kaarten heb je gemaakt.

Groetjes Ans

Laurespage zei

Allebei heel mooi en geslaagd. Groetjes, laurette

Sarah zei

Heel mooi. Het is weer tof om bij iedereen te komen kijken. X

Ellen zei

Prachtig zeg! Een eenvoudige kaart (hou ik van) en een ingewikkeld model (leuk). Het KKT blijft leuk, gaaf om steeds te zien wat iedereen maakt. Dankjewel weer voor het organiseren!

Diny zei

Twee schitterende kaartjes heb je gemaakt Martina!
Groetjes Diny

Larissa zei

Wauw, weer een prachtig kaartje heb je gemaakt.
Bedankt voor de organisatie. Op naar de volgende maand.