maandag 5 augustus 2019

Elke maandag een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart 217 : Johan 32

Goeiemorgen iedereen,
wil je een kaartje maken voor Johan ? Jawel hoor, wat wil je er op ? Wel, Johan, houdt van zingen en muziek, gaat graag naar optredens en doet aan judo (en geloof ik, is fan van club Brugge ?). Doen we uiteraard graag. Het werd een allegaartje, maar toch leuk bijeenpassend geheel door de kleuren. De microfoon tikte ik diezelfde week op de kop in de Action, als dat geen voorteken was ? Een leuk flapkaartje maakte ik er van, alle gegevens er op verwerkt.

Micro : Joy
Cijfers en letters : My Favorite Things
Embossingmal muzieknoten : Geen idee, ik denk Cuttlebug
Mensenmassa : Ooit eens een keertje gewonnen, Flonzcraft
Judo mannen : Internet

Voilà, missie geslaagd alweer, op naar de volgende uitdaging ! Ik wens jullie langs deze weg allemaal nog een hele fijne (werk) week toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam, niet vergeten hoor !
Groetjes, Martina
x




12 opmerkingen:

femke zei

Heey Martina,

dat is flinke mix maar het is een heel gaaf kaartje geworden!!! Leuk dat het je steeds weer lukt om zoveel hobby's te combineren op 1 kaartje.

groetjes Femke

Els zei

Mooie toepasselijke kaart voor Johan en grappig dat je zomaar de microfoon tegen kwam.
Fijne dag.

Je@net zei

Wat een super leuke en persoonlijke kaart heb je er zo van gemaakt, Martina!

Marfien zei

Knap om zoveel hobby's op één kaart te verwerken, toffe kaart Martina

!neke zei

Toch een heel gaaf geheel geworden !
Hij zal er blij mee zijn !

Eri zei

Supergaaf en stoer deze kaart met al die ingrediënten!
Groetjes, Eri

Enny zei

Wauw dat is inderdaad een heel toffe combinatie-kaart, super gedaan ! Groetjes, Enny

Colien zei

Persoonlijk kan haast niet, wat een gave, stoere kaart!
grtz Colien

Judith zei

Toppie kaartje is het weer geworden.
Groetjes van Judith

Nancy zei

Hey Martina,

Amai, da's wel heel veel op 1 kaart! Ik kies er meestal gewoon iets uit... haha!!
Wel tof gedaan en Johan mag blij zijn...

Liefs,
Nancy

Jantine zei

Knap hoe je al die liefhebberijen op 1 kaart weet te verwerken!
heel leuke kaart voor Johan.
Groetjes
Jantine

Stampin with Liz Design zei

Ik zou wel even zweten van zo'n opdracht, haha, maar mannenkaarten vind ik toch altijd wel moeilijk. Je kaart is prachtig geworden, erg gaaf bedacht, groetjes Linda