zaterdag 26 oktober 2019

Dank je wel

Goeiemorgen iedereen,
af en toe wil je iemand bedanken, dan is een 'dankjewel kaartje' altijd op z'n plaats. Zo wilde dochterlief de mensen bedanken van haar stageplaats waar ze weken mocht samenwerken. Twee kaartjes werden het, niet te moeilijk, maar wel leuk. Deze kleurencombo vind ik eigenlijk wel leuk en denk dat ik die nog wel vaker zal gebruiken...

Achtergrondpapier : Blokje Action geloof ik
Vlinders : Memory Box
Poes : Marianne Design
Dank je wel : Stampin Cottage

Voilà, dat was het weer voor vandaag. Ik dank jullie allemaal al voor je bezoekje en zie je graag op maandag terug voor een persoonlijke kaart, kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x




8 opmerkingen:

Je@net zei

Twee erg leuke bedankkaartjes, Martina!

Annemarie en Merit zei

wat een leuke lieve bedankjes!!!

fijn weekend liefs Annemarie en Merit

Eri zei

Twee leuke bedankkaartjes, de kleuren zijn prachtig bij elkaar!
Groetjes, Eri

Marijke zei

Wat een leuke kaartjes en zeker een mooie kleuren combinatie! Groetjes Marijke.

Anita van Deur zei

Hele leuke bedank kaartjes!!

Groetjes, Anita

Ans Gilbert zei

Twee hele mooie bedank kaartjes, ook de kleuren zijn leuk
Ansx

GerJanne zei

Wat ziet dit er mooi uit! Enig om bedank kaartjes te maken! EN krijgen is helemaal leuk!

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige kaart! Ook de andere creaties zijn prachtig, ik ga je volgen

Hobbygroet Lisanne