woensdag 8 januari 2020

Hello baby !

Goeiemorgen iedereen,
tijdens de vakantie kwam ik tot de ontdekking, dat mijn productie de laatste 3 maanden (sinds de start van het schooljaar) wel heel laag was. Geen enkel 'gewoon' kaartje om in de voorraaddoos te stoppen groeide nog uit mijn handen. Enkel de 'verplichte' kaartjes, de bestellingen, die heb ik wel gemaakt, maar die komen in de afdeling 'persoonlijke kaartjes' vaak terecht. Wel een heleboel gekleurde plaatjes die netjes liggen te wachten om verwerkt te worden.
Na een week ziek te zijn geweest, ben ik dan maar even in een soort 'stroomversnelling' gegaan om ook wat 'gewone' kaartjes te produceren. Niet te veel tralala, maar vooral, papiertjes opgebruiken, de gekleurde prentjes verwerken.
Zo werden de twee onderstaande baby kaartjes dan ook 'geboren'.

Papiertjes : Boekenvoordeel
Olifantje : Marianne Design, gekleurd met ZIG
Cirkel : Artemio
Vlaggenlijn : Joy

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstcreatie, tot dan !
Groetjes, Martina
x




10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattige kaartjes Martina, je kleuren zijn mooi. Ik hoop dat je voldoende opgeknapt bent.
Fijne dag groetjes, Anita

Je@net zei

Erg leuke babykaarten, Martina.
En beterschap!

Stampin with Liz Design zei

Super lieve kaartjes Martina! Vult de voorraad weer mooi een beetje aan. Beterschap gewenst! Groetjes Linda

Irene zei

Schitterend kleurwerk op héél lieve kaartjes Martina!

XxIrene

gerrie zei


Schattige babykaartjes Martina, toch lekker als je wat gekleurde plaatjes hebt liggen om dan later af te maken. Prachtig ingekleurd trouwens.
Lieve groetjes Gerrie.

Jantine zei

Mooie kaartjes voor de voorraad. En ik heb vlagen waarin ik veel maak en vlagen waarin er ook weinig uit mijn handen komt.
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Wat een leuke 'gewone' kaartjes zijn dit! Ik wil je ook nog even heel hartelijk bedanken voor de prachtige kerstkaart die ik van jou gekregen heb! Het is een heel mooi glimmend exemplaar, lekker feestelijk. Tof. Ik wens jou en je gezin alle goeds voor 2020!

Angelique zei

Wat een mooie kaartjes met het schattige olifantje. Herkenbaar, de ene periode maak je meer kaartjes dan de andere. Ik hoop dat je ondertussen een beetje opgeknapt bent.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Wat een lief en enig kaartje heb je gemaakt! Dat olifantje is schattig!
En dank je wel voor de kaart die ik kreeg! Dinsdag viel hij in de bus.
Weer helemaal opgeknapt?

Francisca zei

Twee schatjes van kaartjes !!
Francisca