woensdag 5 februari 2020

Oproep kleurenkaartenteam 2020 : 2de schakel : Pistache groen met lilapaars

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe maand, een verse week. We gaan dus voor een verse oproep voor het kleurenkaartenteam. Deze keer mocht Femminde de combo bepalen. Ze nam het pistache groen mee van GerJanne in haar keuze. Ze combineerde het met LILA. Vermits er enige verwarring ontstaan is, met de interpretatie 'pistache' (misschien een beetje door de foto), heb ik even de kleurenchart van de Distress Inkt geraadpleegd... Daar kwamen dan deze twee kleurtjes uit. Zo beperken we ons tot dit kleurenpallet als jullie het goed vinden... ? =)


Wil je graag meedoen, dat kan, meld je dan hieronder aan bij Mister Linky. Je kan je opgeven tot maandagnacht, 24 februari, we publiceren op de laatste woensdag van de maand, 26 februari.
1.Anita van Deur10.Gerrie19.Sarah- Syriandertje
2.Ger Janne11.Margreet20.Linda T
3.Caroline12.Laurespage21.Grietje's Kaartenhoekje
4.Crea Nancy13.Nicole22.Colien
5.Nelleke14.Martina's kaartjes23.Karin
6.Jantine15.Femminde24.Annemarie en Merit
7.Rosina16.Claudia25.els van herck
8.Nancy- tisallemaalhandwerk17.Marijke26.ingrid
9.Marfien18.Diny27.Petra
Ik zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart, kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina x

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Goedemorgen Martina, ik ga de uitdaging weer aan.
Fijne dag groetjes, Anita

GerJanne zei

Mooi, lente-achtig! Ik was de vorige keer al bang dat mensen de pistache kleur van de distress inkt zouden nemen, terwijl die heel anders is dan het echte pistache, dat ik bedoelde. Maar op deze manier is het wel duidelijk, hoewel ik mijn pistachegroen papier speciaal apart heb gelegd, hahahaha....

Nancy Soetaert zei

Dit is idd wel heel ander pistachegroen dan waar ik aan zou denken, maar vind deze 2 kleuren samen een prachtige combinatie! En duidelijk!
dat worden vast veel kaartjes gespeeld met inktjes volgende keer!

Nelleke zei

Mooie combinatie, en zo is het ook duidelijk. En natuurlijk doe ik weer mee!

Jantine zei

Prachtige spannende combinatie. Ik heb ook groen apart gelegd van de vorige keer... ik zak eens zien wat het gaat worden!
Groetjes
Jantine

Rosina zei

Ik ga ook weer proberen een leuke creatie te maken met deze combi
groetjes Rosina

Nancy zei

Hey Martina,

Ik doe zeker weer mee. Dacht nu ook dat pistache een heel andere kleur was...
Zo zie je maar...

Liefs,
Nancy

gerrie zei


Prachtige kleurencombinatie, natuurlijk doe ik weer mee. En nog bedankt voor je lieve mail over de aquarelpotloden.
Groetjes, Gerrie.

Margreet zei

Tuurlijk ben ik weer van de partij.
xxx Margreet

Femminde zei

Super veel zin in Martina!! Ik sta in het rijtje. En mijn kaartjes liggen klaar.
Tot dan!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Hoi Martina,
Ik ga na een tijdje afwezig te zijn geweest weer proberen mee te doen hoor!
Groetjes Diny

karin zei

Ik ben deze maand ook weer eens van de partij met deze leuke kleuren.
groetjes,
Karin

chantal zei

bizar dat ik er niet bij stond, heb le toen nochthans aangemeld. Ik kijk ook het geregistreerd staat.
Toch bedankt om me nog aan te melden
liefs Chantal

gerrie zei


Martina, ik weet niet hoe het komt, maar als je op mijn naam in het rijtje drukt komt er weer de liftchallence van begin februari te voorschijn. Kan ik r voor de volgende keer iets aan doen??? Als mijn naam in het rijtje komt, dan is er natuurlijk nog geen blogbericht van het KKT, en ik kan alleen zelf zeggen dat ik meedoe. Dit was de vorige keer ook al zo, misschien heb je een oplossing.Bij voorbaat dank.
Lieve groetjes, Gerrie.