woensdag 8 april 2020

Meeuwenkaart

Goeiemorgen iedereen,
zoals jullie al weten, ligt mijn 'kaartjes' maken op een laag pitje. Ik raak maar niet aan de knutsel. Het is zelfs zo ver gekomen, dat ik weer geen 'gewone' kaartjes meer heb om te tonen. Daarom, gisteren heb ik mezelf toch wat verplicht om toch iets te maken. De meeuwen begon ik in te kleuren nog voor de Coronaweken, wel, inkleuren, er is echt niet veel werk aan natuurlijk... En nu we zelf niet naar de zee mogen, breng ik jullie een beetje zee naar huis....
Gisteren dan een eenvoudig kaartje gemaakt, afgekeken van op Pinterest. Dus als je je kaartje herkent, dank je wel voor de inspiratie !
Alle meeuwen zijn ondertussen ingekleurd en uitgeknipt, dus zal je ze zeker en vast nog wel een keertje voorbij zien 'vliegen'. =)
Hieronder alvast het eerst voorbeeldje.

Achtergrond : My Favorite Things
Meeuwen en wolken : My Favorite Things, ingekleurd met aquarelpotloden
Sentiment : My Favorit Things

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en hopelijk zie ik jullie morgen terug voor een verse kerstkaart.
Kom je dan weer even kijken ? Tot dan !
Groetjes, Martina
x


8 opmerkingen:

Je@net zei

Heel herkenbaar, Martina. Het lukt mij ook nog niet echt om het juiste ritme te raken.
Je kaart vind ik super leuk geworden!

Anita van Deur zei

Martina ik herken het, het gaat wel beter maar nog lang niet wat ik eerst maakte.Je kaartje vind ik wel heel leuk gemaakt.
Een hele fijne dag wens ik je toe xx

Nancy Soetaert zei

toffe meeuwen op je mooie kaart!
Knutselen staat hier ook niet echt hoog op de agenda, wel op zondag...
en ik kan in principe wel naar zee, maar geraak er gewoonweg niet... Ik geniet wel van de zee op de dagen dat ik naar het werk rijd, tussen Middelkerke en Oostende op de kustbaan, dat zeezicht vind ik zo mooi!
Hou je goed!
Nancy

Elle-Jeanne zei

Herkenbaar, ook ik kan niet écht tot kaarten maken toe komen.
Maar jij hebt toch weer een prachtige kaart gemaakt.
Mooi toch dat er pinterest is om inspiratie op te doen.
Groetjes Elle-jeanne

Charlotte zei

Ondanks de verminderde inspiratie, toch een heel leuk kaartje Martina. Het heeft een leuk zomers gevoel. Hopelijk is de zomer er erg snel en ligt deze periode achter ons.
Veel moed
Charlotte

Eri zei

Leuk zomers zeekaartje. En niks mis mee om ergens inspiratie op te doen.
Groetjes, Eri

Sarah zei

Deze is leuk! Bij mij lukt het net wel, want normaal is de vakantie vanalles doen met de kinderen. Maar nu moeten ze zich thuis amuseren. En als iedereen goed bezig is, kruip ik achter mijn bureau, die gewoon in de living staat.
Hopelijk komt de inspiratie of tijd gauw terug. X

GerJanne zei

Ik kan me voorstellen dat je er even niet aan toe komt. Best intensief om lessen digitaal te verzorgen. Nu Paasvakantie... wie weet. En ik altijd maar denken dat je een hele wachtkamer vol hebt zitten.
Deze meeuwenkaart is wel heel leuk! Ze zijn ook erg leuk!