woensdag 11 november 2020

Brusho meets hot foil in 'In 't Woefke'

 Goeiemorgen iedereen,
jawel, ik ben er weer, met een tweede projectje voor DT 'In 't Woefke'. Het thema van deze maand staat helemaal in 'kerst'. Deze keer twee exemplaren, waar ik met na lange tijd nog een keer liet gaan met brusho. Voor deze keer, mixte ik de brusho ook nog met pearl pigment, geeft dat mooi gouden effect op je kaart. Het nadeel van dit materiaal, is dat het bij mij letterlijk 'overal' zit... Toch weerhoudt het me niet om het te gebruiken. Ik probeerde nu ook te combineren met mijn hot foil dies. Je merkt ook zelf dat niet elk oppervlak er zich toe leent om een mooi en egaal resultaat te verkrijgen. Nu ook niet. Op het rode blijft het mooier 'liggen', terwijl het op de blauwe versie meer tot z'n recht komt.
Aan jullie de keuze of je mee in de experimenteer fase durft springen !

Achtergrond : Brusho met Pearl pigments
Hohoho : Spellbinders Hot Foil Die
Sentiment : My Favorite Things






Wil jij graag deze kaartjes bekijken / betasten ? Dat kan jammer genoeg even niet.... Maar breng bezoekje aan de blog van 'In 't Woefke' in Deurne. Kan je zelf zien wat Inge nog allemaal in de aanbieding heeft.
Ik dank jullie allemaal voor jullie bezoekje en zie jullie graag morgen terug voor een kerstkaart voor mijn DT '52 weeks to christmas'.
Tot dan!
Groetjes, Martina
x


7 opmerkingen:

Kaartjes door Elise zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt Martina!

Anita van Deur zei

Prachtige kaarten Martina!

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Martina!

Jantine zei

Prachtige kaarten, Martina! Mooi kleurrijk.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt Martina!

Liefs, Merit en Annemarie

KarinsArtScrap zei

gave kaartjes Martina
Gr Karin

Francisca zei

Super mooi resultaat
Fran