donderdag 28 oktober 2021

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Gebruik goud op je kaart

Goeiemorgen iedereen,
donderdag ! Vandaag mag ik bepalen waar jullie deze uitdaging mee aan de slag moeten gaan. Het is eenvoudig : Gebruik goud op je kaart. Ik vermoed dat iedereen dat wel in zijn / haar bezit heeft, dat komt vast wel goed !
Ik maakte voor het DT van '52 weeks to christmas' een pop up kaart, heb ze zelfs al geschreven... ๐Ÿ˜‚
Ook op deze kaart kan je lekker veel dessignpapier verwerken, als dat niet leuk is !
De binnenkant geeft dan ook hier de nodige ooooh's en aaaaah's, daar doen we het gewoon voor !

Wil jij ook graag meedoen met deze uitdaging en kans maken op een kleine prijs, dat kan. Vanaf morgen kan je je kaartje linken voor de uitdaging.
Heb je een 'gewone' kerstkaart gemaakt, prima ! Deze kan je vandaag al linken op het blog van '52 weeks to christmas'.

Heb je nog wat inspiratie nodig ? Geen probleem, klik even door naar het blog van '52 weeks to christmas', het DT wijst je de weg.

Papier : Blokje van Boekenfestijn
Sentiment : Greeting Farm
Binnenkant : Karen Burnsiton
Kleine snijmallen binnenin : Ik dacht Boekenvoordeel




Gisteren, kreeg ik bij mijn blogrondje van het kleurenkaartenteam plots weer de hele tijd een foutmelding als ik mijn reactie wilde 'versturen'.๐Ÿ˜ข Dus vandaag in de loop van de avond, rondje afwerken... Ik kom er aan ! ๐Ÿ˜€
Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een 'gewone' kaart. 
Tot dan !
Groetjes,
Martina
x

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtiige kaart en wat een mooi papier, je pop up is prachtig in deze kaart, fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gouden tinten
groetjes ellen

Margreet zei

Wat een leuke popup binnenin. Mooie 'gouden' kaart.
xxx Margreet

Eri zei

Leuke kaart met al die gouden accenten, en verrassende binnenkant.
Groetjes, Eri

Trudy zei

Prachtige kaart met dat goud!
Mijn man heeft op mijn computer het cachegeheugen gewist, ik had ook de hele tijd foutmeldingen.
Hij heeft het gisteren gedaan dus ik hoop dat het helpt.
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kerstkaart en die binnenkant is heel verrassend met die speciale pop-up.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Mooie kerstkaart in het goud Martina! Vind het ook een heel mooi model van de kaart.
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

Mooie kerstkaart, toffe tekststans !
Groetjes
Nancy

Jantine zei

Wat een supertoffe pop-upkaart, Martina! En dat die ooohs en aaahs oproept snap ik helemaal. Mooie grote tekst ook.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een mooie kaart met weer veel te zien aan de binnenkant! jij kan dat zo goed! Leuk gedaan hoor! Ik krijg die foutmelding ook vaak op mijn telefoon of laptop dus ga ik maar weer achter de pc zitten met de commentaren! Heel vervelend! Succes, groetjes Marijke.

Laurespage zei

Een hele mooie pop-up kaart. Zo leuk binnenin !
Ik had het zelfde probleem gisterenavond.
Groetjes, laurette

Claudia's kaartjes zei

Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
Beautiful card, really awesome!!!
Grtjs
Claudia
https://knutselmeisjes.blogspot.com/

Epie zei

Mooie kaart Martina , prachtige blikvanger die pop-up erin !!
Vervelend ist die melding, ik het ook nu zit ik op chrome en geen last
Techniek is vreemd spul , fijne avondgroetjes Epie DT52WTC......

GerJanne zei

Geweldige pop-upkaart is het! EN leuk dat je goud hebt gekozen.

!neke zei

Hele gave kaart !
Groeten Ineke

femke zei

Heey Martina,

leuk kerstkaartje is dit geworden.

Groetjes Femke