zaterdag 6 februari 2021

Get well soon

Goeiemorgen iedereen,
vandaag bezorg ik jullie een 'zonnige' kaart ! Ik kleurde het afdrukje al een hele tijd geleden in (ik geloof in maart 2020, net voor corona alles dicht gooide...). Moest nog enkel verwerkt worden. En kijk, we zijn bijna een jaar later en eindelijk kwam deze leuke stempel aan de beurt. Tja, al een geluk dat ik geen dokter ben en dat mijn patiënten in de wachtkamer echt wel heel geduldig zijn hahahahaha !

Afdrukje : Colorado Craft Company gekleurd met aquarel potloden
Papier : Verschillende soorten blokjes door elkaar

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x




11 opmerkingen:

Els zei

Een mooi zonnig kaartje met deze bloemen.
Groetjes, Els

Nynke zei

Een heerlijk zonnige kaart. Daar fleurt iemand vast van op!
Groetnis, Nynke

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart. Ook mooi gekleurd.
Had wel even wat geduld nodig om eindelijk op een kaart te komen. Maar resultaat is wachten wel waard.
Groetjes, Christa

Irene zei

Mooi en héérlijk zonnig, dáár knapt niet alleen een zieke van op!
Goed weekend XxIrene

Anita van Deur zei

Prachtig.

Trijntje zei

Wat een leuke kaart Martina. Groeten Trijntje

Marfien zei

vrolijk kaartje Martina, daar moet je wel beter van worden :-)

Daphne zei

Heel mooi, wat prachtig gekleurd.
Lekker zonnig, past totaal niet bij wat er nu buiten gebeurd, haha.

Marijke zei

Een mooi kaartje, kan je in deze tijd wel gebruiken denk ik! Groetjes Marijke.

Enny zei

Wat een prachtige kaart, mooie kleuren, dat is een echte opkikker voor een zieke ! Ook voor jullie een gezellige zondag, ik heb al sneeuw geruimd ! :) Groetjes, Enny

Wilma zei

Inderdaad een MOOI en ZONNIG kaartje Martina en daar wil ik best "even" voor in de wachtrij staan.
Liefs Wilma ☺☺☺