woensdag 3 maart 2021

Oproep kleurenkaartenteam : 3 de schakel : Witgrijs en helder rood

 Goeiemorgen iedereen,
vandaag een nieuwe maand én de eerste woensdag, dat kan alleen maar een nieuwe oproep van het kleurenkaartenteam betekenen...
Jawel hoor, je bent op de juiste plek. Colien mocht voor deze maand de nieuwe kleurencombo bepalen, ze nam het witgrijs mee van vorige keer en koos voor HELDER ROOD.
Als dat geen frisse combo geeft ?
Hieronder alvast een inspiratiefoto die ze me doorstuurde.
Ben benieuwd naar jullie creaties.


Zoals elke keer kan je je opgeven tot maandagavond, 29 maart, we publiceren op de laatste woensdag van deze maand, 31 maart. Dat wil zeggen dat je lekker lang de tijd hebt om hiermee aan de slag te gaan.

 Bedankt voor jullie enthousiaste deelname,
ik zie jullie graag morgen terug voor een kerstkaartje,
tot dan !
Groetjes, Martina
x

12 opmerkingen:

Caroline zei

Heel mooie combi, doe graag weer mee groetjes Caroline

Margreet zei

Frisse combinatie. We gaan er weer wat moois van maken.
xxx Margreet

Sarah zei

Ik zie de stippen al voor me! Nice!

Rosina zei

mooie combi...daar gaan we weer ons best voor doen...
groetjes Rosina

farmerblog zei

Hier wordt ik blij van, van deze vrolijke kleuren. Ik doe weer mee!
Groetjes, Nelleke

Nancy Soetaert zei

heel mooie kleurencombi. Moet lukken!

Epie zei

Mooie combi ik wil graag meedoen maar de link wil niet écht:-)
Nog eens proberen deze week ? Fijne dag grts Epie

Epie zei

Oeps , de link doet het plotsklaps , ik doe mee
Toedeledokies. Epie :-)

karin zei

Leuke kleuren ! Ik heb me aangemeld !
groetjes,
Karin

Diny zei

Ik doe graag mee.
Groetjes Diny

!neke zei

Leuk rood en grijswit !!!!

Marijke zei

Dat is mijn lievelingskleurtje dus ik moet we meedoen he? Groetjes Marijke.