zaterdag 22 mei 2021

DT 'In 't Woefke' : Succes !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag op het menu mijn laatste projectje voor deze maand voor DT 'In 't Woefke'. Het thema is nog steeds 'Een nieuw begin / nieuwe start'. Dit in mijn achterhoofd, maakte ik onderstaande kaart voor iemand die een nieuwe job heeft of een verhuis naar een ander continent. Het is een beetje buitje mijn 'comfortzone', maar daarom niet minder leuk om zulke kaartjes te maken. Met alle ingrediënten die ik in mijn bezit had, ging ik aan de slag.

Wereldkaart : Sizzix, 'bekleed' met 'bladgoud'
Achtergrond blauw en bruin : Distress Ink
Cijferstempel : Kaisercraft
Letters : Crealies, die ik overschilderde met gouden waterverf van Kuretake

Een iets andere kaart dan de twee die je deze maand al zag, maar zeker bruikbaar om iemand succes te wensen met zijn nieuwe fase in het leven.
Wil je graag deze kaart bekijken / betasten ? Dan kan je even langs 'In 't Woefke' in Deurne. Daar helpt Inge je zeker op weg. Iets uitverkocht ? Geen paniek, dan kijkt Inge of ze het nog kan bestellen en / of een alternatief vindt in het ruime aanbod in de winkel.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en ik zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart, tot dan !
Groetjes, Martina
x



7 opmerkingen:

Irene zei

Schitterende kaart, zó mooi dat goud tegen de achtergrond!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een prachtige kaart Martina. Mooi dat blauw met goud en ik vind die plaatsaanwijzer zo leuk erbij.
Lieve groetjes Miranda

Lieve zei

Wat een prachtige combinatie van kleuren, stempels, snijmallen, ... Een echt kunstwerkje !

GerJanne zei

Het heeft iets chiques en iets shabby...heel gaaf dat goud.

Daphne zei

Wat een mooie kleuren.
Stoer, toch romantisch en door de gouden tinten ook weer chique.
Prachtig gemaakt.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooie kleuren
groetjes ellen

Beisforbeauty zei

Prachtige kaart

Gr cindy