maandag 29 augustus 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 376 : Sarah-Lee & Victor

Goeiemorgen iedereen,
de vakantie loopt nu echt wel ten einde. Vergaderingen, opruim, open dag, voorbereidingen, klas in orde maken... staan allemaal op de planning, we kunnen er nu niet meer om heen.
Gelukkig heb ik nog een leuk persoonlijk kaartje voor Sarah-Lee en Victor voor jou. Zij traden onlangs in het huwelijksbootje. Een collega vroeg me om voor hen een felicitatie kaart te maken, hieronder het resultaat. Heb me weer wat geprobeerd om op de officiële uitnodiging te baseren, zodat het zeker in de smaak zou vallen van de ontvangers.

Letters : My Favorite Things
Congratulations : Kocht ik bij Inge, het merk ontgaat me voorlopig

Het werd een beetje een pas en plak werk, maar het kaartje kreeg ongeveer dezelfde uitstraling, dacht ik zo ?
Ik wens iedereen langs deze weg nog heel veel succes met alle voorbereidingen aan wie met onderwijs te maken krijgt. Voor anderen, een fijne start van de (werk)week,
ik zie jullie heel graag woensdag terug voor de allerlaatste woensdag van de maand, dus het kleurenkaartenteam.
Wil je graag nog meedoen ? Dat kan, geef je dan vanavond nog snel op, dan kom je nog in de lijst van deelnemers.
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x





4 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooi kaartje, Martina!

Nancy zei

Hey Martina,

Hier ben je helemaal geslaagd in de opdracht het origineel te benaderen. Altijd fijn als zo iets lukt, hé?
Allee, vakantie voorbij! Vlieg er maar snel terug in, heb ik vanmorgen ook gedaan na 2 weekjes vakantie...

Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Wow super mooi heel sjiek deze kaart.

GerJanne zei

Heel toffe kaart!