zaterdag 5 maart 2016

Een oudje gelift !

Goeiemorgen iedereen,
klaar voor het weekend ? Het mijne is gisteravond al begonnen, bomvol is het deze keer... Alles in het kader van de Gezinsbond. Nu zaterdag, werk ik mee aan de 2de handsbeurs en morgen hebben we een winteractiviteit gepland, dus rusten zal er niet bij zijn vrees ik.
Maar kom, een kaartje voor jullie om het weekend mee te starten.
Soms zijn er van die mensen, die je blog helemaal uitpluizen en een kaartje van in je beginperiode zooooo mooi vonden... Kan je nog zo eentje maken ? Ja hoor, dan doe je toch gewoon een eigen lift ? Grappig is dat. Ik probeer het dan toch wel net iets de 'modernere' toets mee te geven... Hier is de link naar het originele kaartje dat ik jaren geleden maakte en waarop dit dus gebaseerd is.

Afdrukje : Daisy and Dandelion, ingekleurd met copics
Vlinders : Memory Box
Kleine bloementjes stempel : Stampin Up
Witte bloemetjes : Pipoos
Sentiment : ???

Ze was er erg blij mee. Ben benieuwd welke versie jullie het leukst vinden =)
Ik zie jullie graag maandag terug, voor een persoonlijke kaart !
Bedankt voor je bezoekje, tot dan,
groetjes, Martina
x





9 opmerkingen:

Els zei

EEn super leuke kaart is dit weer en inderdaad ook iets moderner dan die van 5 jaar geleden. Deze vlinders vind ik iets mooier dan de gelifte kaart.
Fijn weekeinde en groetjes, Els

Je@net zei

Super schattig kaartje geworden, Martina!

Danielle zei

Heel leuk kaartje geworden. mijn voorkeur heeft ook dit kaartje. Het idee is wel heel leuk met het afdrukje in de binnenkant!

Diny zei

Prachtig is je liftkaartje van 2011 Martina!
Groetjes en een gezellig weekend,
Diny

angeleef zei

Deze kaart is inderdaad een modernere versie. Zo zie je maar dat er heel wat kan veranderen op 5 jaar. Zo grappig dat het ook een past was waarin je zelf zei dat je al iets anders zou doen :).
En mensen die de tijd nemen om je blog zo uit te pluizen. Geweldig :)
Mooie lifkaart heb je er van gemaakt.
Groetjes
**Evi**

Angelique zei

Mooie lift heb je van je eigen kaart gemaakt. Ik vind deze ook mooier maar er zijn natuurlijk ook steeds meer mooie papiertjes en stansen te krijgen.
Wel en hele leuke kaart met lieve digi die lief blijft.
lieve groetjes Angelique

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje martina...wat een schattig en mooi ingekleurde digi ...en ook die paarse kleurtjes zijn prachtig...

groetjes Rosina

Jantine zei

Wat leuk om je eigen kaart te liften. Ik vond het origineel leuk, maar deze nieuwe variant ook!
Groetjes,
Jantine

Lisbeth zei

hoi
superleuke en toffe creatie
grtjs lisbeth