donderdag 24 maart 2016

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
welkom hier ! Vandaag donderdag, dus een kerstcreatie.... Vandaag nog eentje van vorig jaar... Jawel hoor, ben er nog niet helemaal door, met alles te tonen van vorig jaar.
Het ideetje zat al een tijdje in mijn hoofd, nu enkel de uitvoering...
Ziehier het resultaat.

Cijfers : Tim Holtz, gedrukt met witte inkt en geembost (de 6)
Happy : Stampin Up
Washy Tape zilver : Wibra
Kleine glitter pailletjes : Action

Een sterretje toevoegen en klaar ! Hiermee doe ik nog een weekje mee met 52 weeks to christmas. Bedankt dames !
Ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe en tot zaterdag voor een verse creatie!
Groetjes, Martina
x





17 opmerkingen:

Ellen zei

Mooie kaart! Staat echt heel leuk die witte cijfers op het zwart en dan die sprankelende 6 van het nieuwe jaar.

Je@net zei

Leuke kaart, Martina!

Rosina zei

Heel mooi dit nieuwjaarskaartje Martina...Leuk gedaan met het jaartal..

groetjes Rosina

Diny zei

Heel erg leuk gedaan met het zwart en zilver Martina.
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Martina,

Je hebt er dan ook zó veel gemaakt vorig jaar... Volgens mij komt je nog tot oktober toe om ze allemaal te tonen... Haha!!

Liefs,
Nancy

Monique zei

Heel leuk gedaan!
Liefs, Monique
(DT52WTC vandaag)

Francisca zei

Toif met de bling /bling erbij.
x
Francisca

Marijke zei

Mooie kaart en super met dat sterretjes vuurwerk erbij. Erg leuk bedacht. Groetjes Marijke.

Mariken zei

Prachtige kaart, supermooi!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, ik dacht...die maakt een foutje met het jaartal maar toen las ik dat hij van afgelopen jaar was Martina...had je mij bijna tuk ;p
Leuk gedaan met dat sprankelende cijfer.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Leuke kaart !!!!
Je hebt hem toch al wel verstuurd !!!!!!

groeten Ineke

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Martina!
Groetjes Suzan

Colien zei

Leuke kaart met stoere look! Gezellig dat je weer meedoet met ons bij 52WTC!
grtz. Colien

Lil zei

Bijzondere kaart, heel leuk.
Groetjes Lil DT lid 52 WTC

Nancy Soetaert zei

heel tof!
nancy

Angelique zei

Hele gave kaart, mooi die glinsterende zes en leuk dat sterretje.
lieve groetjes Angelique

Els zei

Een pracht kaart is dit met de leuke sterretjes.
Groetjes, Els