donderdag 3 maart 2016

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas voor 't Woefke

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik een kerstkaartje voor je, omdat het donderdag is, omdat het 52 weeks to christmas is én omdat ik weer een nieuwe uitdaging als DT lid van 'in 't Woefke' ben aangegaan met Taylored Expressions. Hier de eerste kaart van de drie. Je krijgt enkel een stukje van de kaart te zien en de binnenkant, benieuwd naar de hele kaart ? Klik dan even door naar de site van 't Woefke of breng een bezoekje aan de winkel.
Dit modelletje kwam ik tegen op het internet en ontdekte dat het van Nicole Verkooijen kwam. Hier de link naar het filmpje. Zo hebben jullie alle details en kan je zelf aan de slag.
Voor mijn 'sterrenhemel' maakte ik de achtergrond met alcohol inkt. Dat ideetje had ik al een tijd, maar nu eindelijk tot uitwerking gebracht. Het geeft een mooi effect met de sterrenmal vind ik.

Achtergrond : Alcohol Inkt
Sterrenmal : Taylored Expressions (Starry Night )
Olifantje : Avery Elle, ingekleurd met aquarelpotloden
Cijfers : My Favorite Things
Happy : Taylored Expressions (Block Party - Happy)

Inspiratie genoeg ? Aan de slag dan ! Voor alle leuke spullen zoals deze mallen en vele andere dingen die in je hobbyruimte niet mogen ontbreken, breng je het best een bezoekje aan 'in 't Woefke'.
Ik wens jullie allemaal alvast nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag de volgende keer.
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x







Deze doet mee met : 

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Cute!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Bernadet zei

Prachtig gedaan!!
Het medelletje is je goed afgegaan! Uit ervaring weet ik dat het vouwen niet meevalt haha

Sarah zei

Leuk gedaan .
Deze week bij CCCB olifantjes als thema en ik ben er gastsdesigner .
Misschien kan je meedoen !
Liefs Sarah

Je@net zei

Leuk modelletje en wat een lief olifantje!

Monique zei

Geweldige kaart Martina!
Groetjes

Diny zei

Wat een prachtige kaart Martina.....het olifantje is heel erg gaaf!
Groetjes Diny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi kerstkaartje is het geworden Martina, leuk dat modelletje ook. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

Ellen zei

Och dat olifantje, schattig! Mooie kaart weer.

chantal zei

wauw, wauw en nog eens wauw, prachtige kaart. Mooie kleuren, cute en supertof
liefs Chantal

Els zei

Een schitterend mooie kaart heb je weer gemaakt Martine een mooie kleur blauw. Toevallig heb ik zo'n model kaart met kerst ontvangen.
Groetjes, Els

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Martine,
leuk de sterrenhemel en het olifantje,
groetjes,
Ans

Marijke zei

Een mooie kaart en die sterrenhemel is prachtig! Groetjes Marijke.

Angelique zei

Wat een prachtige sterrenhemel heb je gemaakt, wat een mooie kleur blauw. Een schattig olifantje en een bijzonder model kaart. Mooi gedaan.
lieve groetjes Angelique

Stella zei

Je sterrenhemel is echt een beauty. Mooi in deze kleur blauw! dat olifantje; ach zo;n aandoendelijke lieverd. Deze van Avery Elle vind ik echt één van d eleukste die er te koop is. Mooi zacht ingekleurd. Wat een superkaart voor onze challenge. Dank je wel voor het meedoen bij CCCB!

Colien zei

Wow, wat een kunstwerk! Erg mooi!
grtz.Colien

Ros Crawford zei

This is such a wonderful card!! Thanks so much for playing along at CCCB!!