donderdag 31 maart 2016

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, de laatste van deze maand, een kerstkaartje dus voor jullie. Hoewel, een kerstkaartje, dat is nu ook niet helemaal juist deze keer.
Het werden een aantal labels, gemaakt uit restjes van mijn kerstkaartjes van het voorbije jaar. Jawel, niets wegdoen, want het zou wel eens 'een keertje van pas kunnen komen', nietwaar ? =)
Bij deze....

Label : Nellie Snellen
Ster : Nellie Snellen
Sentiment : ??? Ik denk Stampin Up, maar ben er niet zeker van...
Belletje : Hema

Voilà, mee met de trein van '52 weeks to christmas' is weeral gelukt, joepie ! Dank je wel dames om dit te onderhouden, ik doe graag mee zolang het nog kan.
Ik wens langs deze weg iedereen nog een hele fijne dag toe, bedankt voor je bezoekje en reactie.
Ook de deelnemers en bezoekers van gisteren, dank je wel ! Zonder jullie, is er geen kleurenkaartenteam !
Tot zaterdag voor een verse creatie.
Groetjes, Martina
x


17 opmerkingen:

Mariken zei

Wat zijn ze gaaf, jouw labels! Ben zowiezo gek op tags, leuk!!

Els zei

Ze zijn super leuk.

Je@net zei

Wat een leuke kerstlabels, Martina!

Laurespage zei

Ja, fijn gevonden en een leuk ideetje, zo leren we altijd iets bij van mekaar, nog een fijne dag !
laurette

Rosina zei

heel mooi deze kerstlabels Martina, heel leuk om straks aan je kerstcadeutjes te hangen...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

Diny zei

Wat een goed idee Martina....en wat zijn ze gaaf!
Heel erg leuk in deze kleurtjes!
Groetjes Diny

Enny zei

Supermooie kerstlabels Martina, en zo werk je weer wat restjes weg,tof ! Ik weet niet of Nancy het al gevraagd heeft : ik zoek een lift naar Nijkerk, voor 1 dag, omdat ik, door de beroerte van mijn broer, geen vervoer heb. Ik weet niet of jij nog een plaatsje in je wagen hebt ? Mits bijdrage in de kosten natuurlijk. Indien niet, geen erg hoor, en je mag dit berichtje gerust wissen. Graag antwoord op enny.ceulemans@telenet.be Groetjes Enny

Margreet zei

Wat een leuke labels, Martina!
xxx Margreet

Monique zei

Zo, die zijn leuk gedaan!
Groetjes, Monique

Nancy zei

Hey Martina,

Leuke labels... Moest ik al mijn restjes zo opwerken, had ik er een paar duizend liggen, vrees ik...
Nog één keertje slapen... Yeeh!!

Liefs,
Nancy

Ellen zei

Superleuke kerstlabels!

Marijke zei

Erg leuk gedaan en dat met allemaal restjes. Dat vergeet ik altijd, dom natuurlijk. fijn dat je toch weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Colien zei

Heel gave labels, toffe kleurencombi! En top dat je er weer bij bent bij 52WTC, ben benieuwd of je de vintage-uitdaging aangaat....
grtz.Colien

marian zei

Erg leuke labeltjes geworden.
groetjes van Marian.

Suzan zei

Prachtige kerstlabels heb je gemaakt! Top!
Groetjes Suzan

Jantine zei

Hele leuke kerstlabels Marina!
Stemmig!
Groetjes
Jantine

Nota Bene zei

Heel geslaagde labeltjes, tof gedaan!