donderdag 13 oktober 2016

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
midden oktober zijn we ondertussen... De kerstperiode is al te voelen in de winkels... Toch weer erg vroeg, niet ?
In ieder geval, vandaag krijg je een nieuwjaarskaartje van mij. Heb me uitgeleefd met een blokje papier dat ik een hele tijd geleden op een beurs in afslag kocht. Vond / vind het erg mooi papier, met dat koper... Altijd een beetje stijlvol effect geeft het. Het koper gebruikte ik vorig jaar ook al, en wil ik zeker ook dit jaar niet vergeten.
Het werd een Z-fold card. Heel erg eenvoudig, maar toch net dat beetje extra.
Bij deze doe ik weer een weekje mee met de ploeg '52 weeks to christmas', hoop de eindmeet te halen.We zien wel...

Papier :
Cijfers : Stampin Up
Sentiment : My Next Stamp

Ik wens je langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x





20 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart, Martina!

chantal zei

Mooie kerstkaart met inderdaad net dat iets meer met de koper touch.
liefs Chantal

Nancy Soetaert zei

Prachtig papier, schitterende kaartjes!
fijne dag
Nancy

Colien zei

Gaaf kaartje, tof papier en leuk model! En gezellig hoor dat je het zo goed volhoudt om elke donderdag mee te doen met onze 52WTC challenge! Nog maar 72 dagen, dan is het kerst, dus ik snap dat ondernemers hun best doen om hun artikelen al te verkopen...
grtz.Colien

Danielle zei

Erg leuke kaart, ga dat idee onthouden Martina! En misschien wel van je liften want ik vind 'm tof! Bedankt voor de inspiratie weer en een fijne dag!

!neke zei

Super leuk geworden !!!!!

Monique zei

Wat een schitterende kaart is dit. Dat gaat zeker met een Bang!!!
Groetjes, Monique

Jantine zei

Dat papier is prachtig!
En je kerstkaart ook. Ik vind het model ook erg leuk, voor het jaartal. Om te onthouden!
Groetjes,
Jantine

Nancy zei

Hey Martina,

Lekker Flashy blingbling, helemaal top...

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Knap!

Marijke zei

Zeker prachtig papier en je modelletje is ook weer erg leuk gedaan. Ga ik ook weer onthouden hoor!! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Volhouden maar tot de kerst!! Groetjes Marijke.

Trijntje zei

Mooi strak kaartje Martina. En inderdaad erg mooi papier. Groeten Trijntje

marian zei

Erg mooie kaart en erg mooi papier.
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Mooi gedaan, Martina...prachtig papier heb je gebruikt!
xxx Margreet

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Martina!
Groetjes Suzan

Grietje Jansen zei

Leuke kaart, dat model heb ik hier ook nog klaarstaan, moet er nodig eens iets van maken.

Grietje

Rosina zei

Heeeeel mooi dit kerstkaartje Martina....zo leuk het grote jaartal die komen prachtig uit op dat mooie designpapier

groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart Martina zowel het model als het mooie papier dragen er aan bij. Leuk gedaan.
Lieve groetjes Miranda

Larissa zei

Mooie kaart Martina! Leuk model ook.

Nicole Parmentier zei

Gaaf zeg! Koper is helemaal hot op het moment. En het staat prachtig bij het donkerblauw wat je gebruikt hebt!!