maandag 17 oktober 2016

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (73) : Watervalkaart voor Hilde

Goeiemorgen iedereen,
jawel, maandag, dus een persoonlijke kaart. Eentje voor Hilde. Het werd een watervalkaart. Altijd wel iets meer werk, maar het resultaat en de reacties, zijn toch wel de moeite vind ik. Af en toe waag ik me er toch wel terug aan. Hieronder heb je er weer eentje...

Papier : Blokje van Boekenfestijn
Bloemetjes : EK Succes pons, afgewerkt met pearl pen
Sentimenten : Lily of the Valley
Sentiment bruin : Hero Arts
Vormen : Nestabilities

VoilĂ , we zijn weer een nieuwe week gestart ! Ik wens iedereen alvast een goed begin en zie jullie graag terug op woensdag voor een verse kaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x


15 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een mooie waterval is dit! Prachtige kasrt voor Hilde in hele mooie kleuren. Werk ze vandaag!

Anoniem zei

Supermooi in lieve kleurtjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Els zei

Een mooie watervalkaart en het het is inderdaad wat meer werk, maar ze blijven bijzonder leuk.
Groetjes, Els

Colien zei

Leuke kaart, mooi zo'n watervalmodel!
grtz.Colien

Je@net zei

Mooi geworden, Martina!

Caroline Cards zei

Een prachtige watervalkaart!
groetjes, Caroline

Monique zei

Hij is heel bewerkelijk deze kaart maar ook supermooi geworden!
Groetjes, Monique

chantal zei

Wauw, prachtige kaart. En de naam erop! keitof!
liefs Chantal

GerJanne zei

Daar heb ik mij nog steeds niet aan gewaagd.... het lijkt me behoorlijk ingewikkeld, maar al ik dit bij jou zie, wil ik het toch eens gaan uitproberen... groetjes en werk ze!
GerJanne

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart ! Ik heb er ook nog geen gemaakt, maar het ziet er inderdaad fantastisch uit ! Groetjes, Enny

Nancy zei

Hey Martina,

Er komt schot in de zaak, zie altijd maar kaartjes passeren die nog in jouw wachtrij stonden... Deze is leuk gemaakt, zal wel graag ontvangen geweest zijn... (oei, wat een zinsbouw...)

Liefs,
Nancy

Anoniem zei

Sommige kaartmodellen blijven leuk om zo en dan te maken. Deze watervalkaart is ook weer erg geslaagd, met al de mooie teksten.
Groetjes, Liselot

!neke zei

Wat een ;leukerd !!!!!
Watervalkaart....leuk !

Jantine zei

Mooie kaart voor Hilde, Martina!
Groetjes,
Jantine

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een gaaf model is dit! Leuke kleuren heb je ook gebruikt, een heel vrolijk en mooi geheel.

Liefs,
Wendy