zondag 2 oktober 2016

Halloween en herfst voor DT 'in 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
Inge vroeg ons om deze maand in het thema herfst en Halloween te werken. Daarbij materialen van Memory Box te gebruiken... Memory Box mallen heb ik een hele bak vol, maar het combineren met het thema, vond ik best wel moeilijk.
Maar kijk, we zijn er toch in geslaagd. Hieronder krijg je het resultaat....
We beginnen vandaag met de eenvoudigste creatie van de drie die je voorgeschoteld krijgt. Uiteraard kan je lekker doorklikken naar de blog van 'in 't Woefke' voor deze en nog andere projectjes in dit thema.
Ik maakte eerst een achtergrondje met alcoholinkt, dat gebruikte ik als een soort onderlaag voor de bomen. De bomen van Memory Box, stanste ik twee maal uit, een keertje in het wit, een keertje in het kraft (van de kaart zelf). De witte versie kwam op de openingen, zodat ze even hoog liggen als de kaart zelf is, de kraft versie, kwam er wat tussen geplakt.
Alles afgewerkt met een tekstje en uiteindelijk een schijfje moest het geheel wat in evenwicht brengen...

Achtergrond : Alcohol Inkt
Bomen : Memory Box
Tekst : Joy
Schijfje : Eigen voorraad (maar Inge helpt je graag !)

Ben je nieuwsgierig geworden naar de andere herfst / halloween projectjes ? Dan moet je een bezoekje brengen aan de winkel. Daar kan je dan meteen kiezen uit het ruime aanbod.
Ik zie jullie graag terug morgen, voor een persoonlijke (beetje rare) kaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x





13 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie herfstkaart heb je gemaakt, Martina!

Syl(via) zei

Mooi. Ik hou van dit soort figuurtjes. Gr. Syl(via)

Monique zei

Supermooi gedaan!
Groetjes, Monique

Larissa zei

Geweldig herfstkaartje. Heel mooi met die bomen zo.

Renate zei

Wauwie!!!
Dit heb je wel even super leuk gemaakt zeg.
Het kleine houten stronkje maakt het helemaal af. TOP!!!

-xies- Renate.

Nota Bene zei

Supertoffe kaart! Die achtergrond achter de boompjes vind ik helemaal fantastisch.
Groetjes, Nele

Colien zei

Prachtig herfstkaartje, mooi gevonden om de boompjes dubbel te gebruiken!
grtz.Colien

Enny zei

Heel mooi gedaan, ik heb de kaart al op de blog van Woefke bewonderd ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Prachtig herfstkaartje! Ik kom alweer helemaal in de stemming, laat die herfst maar komen. Het houten accent is ook super er bij!

!neke zei

Echt een herfsttopper !!!!!
Mooi !!!!

Aartje zei

Wow, deze is echt prachtig geworden. Wat een mooie orginele herfstkaart,
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Mooi zeg. Die stansen zijn zo fijntjes!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi deze herfstkaart martina, heel leuk deze blaadjes stansjes..

groetjes Rosina