zaterdag 29 oktober 2016

Gelliplate wordt cute =)

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik twee gelijkaardige gelliplate kaartjes voor jullie. Zoals ik al eerder vertelde, kan je uiteraard geen één afzonderlijk exemplaar maken van een achtergrond, maar een hele reeks. Bij deze...
Niet altijd even makkelijk om te verwerken, maar kijk, van geklieder een cute kaart gemaakt, het kan dus... Beetje geïnspireerd door Mariken en Ellen, maakte ik de onderstaande kaartjes.
De eerste versie (groen) ging richting Mariken, die een tijdje geleden jarig was, die was er alvast blij mee en daar doen we het tenslotte voor, nietwaar ?

Achtergrond : Gelliplate
Afdrukjes : My Favorite Things (het zijn echt wel, mijn favorietjes !!), gekleurd met copics
Sentiment : Els Brigé (wat past het allemaal mooi samen, niet ?)
Lint : Xenos

Welkom aan Hilde De Kimpe ! Als je een reactie achterlaat, breng ik ook een bezoekje aan jouw blog.
Ik wens jullie alvast een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse kaart.
Bedankt voor je bezoek en reactie !
Groetjes, Martina
x




15 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

heel tof! De rode variant is mijn favoriet.
Fijn weekend
Nancy

Caroline Cards zei

Super leuke kaarten met mooie achtergronden!
Fijn weekend en groetjes, Caroline

Anoniem zei

Supercute, normaal hou ik niet van groen maar in deze set is het toch mijn favoriet...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margreet zei

Wat zijn ze gaaf Martine!
xxx Margreet

Colien zei

Twee mooie kaartjes, gaaf hoe je de achtergrond dmv het doorkijkje optimaal laat zien!
grtz.Colien

GerJanne zei

Wat een leukerds zeg. De achtergrondje zijnheel leuk. En de stempeltjes zijn natuurlijk ook weer heel lief.
Leuk dat je een kaart naar Mariekn stuurde die gemaakt is door inspiratie door haarzelf.
Groetjes,
GerJanne

chantal zei

Wauw echt supermooi gedaan. Je wordt een kei met de gelli plate
Liefs Chantal

Enny zei

Oh, wat prachtige kaarten ! Weer een tof idee, om gelliplate achtergronden te verwerken, super ! Groetjes, Enny

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Martina!

Nancy zei

Hey Martina,

Super leuk!!

Liefs,
Nancy

nettie53 zei

mooie gelliplate afdrukjes!!

Jantine zei

Oh, ze zijn leuk, Martina!
Ik heb op de beurs afgelopen vrijdag ook staan kijken bij het gelliplaten (nieuw werkwoord :-)), erg leuk. Ben nog niet gezwicht...
Groetjes
Jantine

Mariken zei

En zeker was ik blij met mijn prachtige kaart, hij staat hier voor me op de kast, met de rest van de kaarten. Wat is dat onwijs leuk, zoveel post krijgen, echt genieten!!! Nogmaals dank, xx

Ellen H. zei

wat een leuk kaartje!! Ik hou van de strik!

Sarah zei

Ze zijn kei leuk!!