donderdag 3 november 2016

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen,
ondertussen zijn we al donderdag ! Wat gaat de tijd toch weer snel. Mijn to-do lijstje is nog niet helemaal afgewerkt, ik hoop alsnog dat het allemaal wel in orde komt... We zien wel.
In ieder geval, weer een kerstkaart op het menu. Santa has some favorites, maar ik ook hahahaha !
Nog een keertje een plaatje van het My Favorite Things setje gebruikt. Met dit design papiertje, krijgt het dan weer een heel ander effect =)
Bij deze doe ik weer een weekje mee met '52 weeks to christmas'.

Papier : Oud blokje van Kars
Pakjesstempel : Geen idee
Kerstman : My Favorite Things, ingekleurd met copics
Sentiment : My Favorite Things

Ik wens iedereen nog een heel erg fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x



17 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leukerdje Martina !
Groetjes
Margo

Ellen zei

Een week vakantie is net niks, om voor je het weet. Geniet er nog maar even van ;-) Van jouw kerstkaartje word ik vrolijk. Goed begin van deze (werk) dag.

Nancy Soetaert zei

Schitterend kaartje, toffe stempels, leuke tekst, en prachtig met dit pakjesachtergrondpapier!
Fijne dag
nancy

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Martina!

karien zei

superleuke kerstkaart Martina
Groetjes Karien

Sarah zei

Mooi! Ja, zo' n week vliegt voorbij!

Diny zei

Wat een leuke kaart Martina!
Groetjes Diny

Mariken zei

Een week...zoef, en voorbij! Je kaartje is enig, ik ben gek op deze stempels van MFT, maar dat wist je al!!

Dora zei

Mooie kerstkaart en prachtig ingekleurd.

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje Martina....zo een geinig kerstmanneke erop ....PRACHTIG!!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Heel erg leuk kerstkaartje met dat lieve kerstmannetje!
Mooi gedaan, Martina!
Groetjes,
Jantine

Colien zei

Heel leuk, ik snap dat het kerstmannetje jouw favoriet is! Tof dat je er weer bij bent bij 52 Weeks to Christmas! Fijne week nog en succes met je to-do lijstje ;-)
grtz. Colien

!neke zei

Het is een gaaf "manneke", top !
Fijn week-end !!!!

groeten Ineke

Nota Bene zei

O-o-o, wat een leuke kaart is dit!
Groetjes, Nele

Caroline Cards zei

Heel erg leuk!
groetjes, Caroline

Enny zei

Oh, wat een leuke en mooie kerstkaart, heel tof ! Ja, de dagen vliegen voorbij, en de mooie precies nog vlugger dan de andere... Groetjes, Enny

Margreet zei

Wat een toppertje!
xxx Margreet