dinsdag 1 november 2016

Rouwkaartjes met Memory Box voor DT 'In 't Woefke' : Heel veel sterkte

Goeiemorgen iedereen,
deze maand staan rouwkaartjes (of condoleance kaartjes) op het menu. Kaartjes die we liever niet zo graag opsturen, toch wel wat vermijden te maken, maar wél nodig zijn. Inge daagde ons uit om met de materialen van Memory Box aan de slag te gaan. Van dit merk bestaan erg veel snijmallen... aan de slag dus ! Gelukkig is mijn voorraad(je) van dit merk al aardig aangedikt in de loop van de jaren. Alleen de keuze was niet makkelijk om de juiste sfeer op te roepen op de kaartjes. Hieronder de eerste resultaten ....

Kader mal : My Favorite Things
Bloemenmal : Memory Box (Trumpet Vine)
Sentiment : Joy

Achtergrond : Gemaakt met Distress Inkt
Sentiment : Different Colors
Snijmal : Memory Box ( Petal Ribbon)

Alle materialen vind je uiteraard 'In 't Woefke', bij Inge. Zeker de moeite waar om een bezoekje te brengen en lekker rond te kijken wat er allemaal aanwezig is.
Ik wens iedereen nog een hele fijne dinsdag toe en ik zie jullie graag woensdag voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam !
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x







18 opmerkingen:

Els zei

Nee dit soort kaartjes verstuur ik ook liever niet, maar het is een prachtige stijlvolle kaart.
Groetjes, Els

Margo zei

Ik vind vooral de onderste echt heel erg mooi en elegant !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Martina!

Margreet zei

Wat een prachtige kaartjes Martina! Helaas zijn ze wel eens nodig....
xxx Margreet

Colien zei

Dit soort kaartjes verstuur je liever niet, maar zijn wel heel gewaardeerd! Zeker als er aandacht aan is besteed en dat zie je aan deze 2 wel, heel stijlvol.
grtz.Colien

Nota Bene zei

Dit zijn inderdaad geen zo'n leuke kaartjes... maar je hebt er iets moois van gemaakt. Je hebt zeker goed de juiste sfeer weten te vatten met de snijmallen en de kleuren. Echt prachtig.
Groetjes, Nele

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat mooi zeg! Heel stijlvol en prachtige mallen heb je gebruikt.
Ik vind het altijd moeilijk om dit soort kaarten te maken maar het is jou perfect gelukt!

Liefs,
Wendy

Danielle zei

Ik vind vooral de onderste kaart geweldig mooi!

Sarah zei

De tweede vind ik heel mooi.
Hebben ze in het 't Woefke de mini distress inkten ook apart?
Ik kom zeker piepen naar de nieuwe kleurkeuze!

Larissa zei

Deze kaartjes sturen we inderdaad liever niet. Maar de kaartjes worden wel des te meer gewaardeerd. Dat maakt het dan wel mooi.
Net zoals deze prachtige kaartjes. Mooi!

Mariken zei

Heel erg mooi, allebei!! Niet de fijnste post om te maken, maar je doet er zoveel goed mee!!

Jantine zei

Mooie kaarten voor een trieste gelegenheid, Martina!
Mooie mallen zijn het.
Grietjes
Jantine

Diny zei

Heel mooi Martina....de mallen zijn prachtig!
Groetjes Diny

Enny zei

Heel mooie en sfeervolle kaarten Martina, ik heb ze ook al op de blog van Woefke bewonderd. Groetjes, Enny

GerJanne zei

Ze zijn heel mooi geworden. Blauw en wit is een heel mooie combi.
GerJanne

Nancy Soetaert zei

Dergelijke kaartjes maak ik eigenlijk wel graag, zolang het maar niet is om te versturen voor iemand die je goed kent!
2 heel stijlvolle kaartjes!
Nancy

karien zei

Hele mooie kaarten Martina
Groetjes Karien

Renate zei

Deze kaartjes heb je zo af en toe ook wel eens nodig, maar liever niet te vaak.
Beide kaartjes zijn erg leuk geworden. Niet te stijf, maar wel heel stijlvol.

-xies- Renate.