zaterdag 12 november 2016

Rouwkaartjes met Memory Box voor DT 'In 't Woefke' : Afscheid nemen...

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je mijn laatste projectje 'condoleance' voor 'In 't Woefke'. Het thema is nog steeds rouwkaartjes met Memory Box.
Omdat ik graag ook een keer wat uitprobeer, heb ik me deze keer nog eens gewaagd aan mijn alcohol inktjes. Het werd op deze manier een heel andere kaart dan de voorbije twee die je reeds gezien hebt.
De snijmallen weer uit de kast en een tekstje van Inge zelf, zorgde voor onderstaand resultaat.
Wil je de kaart life bekijken ? Bezoek dan de winkel of klik alvast even door naar de blog van 'In 't Woefke'.

Snijmal cirkels : Memory Box (Sketchy Rings)
Vlinders : Memory Box (Vivienne Butterfly, Murana Butterfly)
Achtergrond : Zelf gemaakt met Alcohol Inkt
Tekst : In 't Woefke

Dit was mijn laatste in de rij van drie. Natuurlijk komen er nog nieuwe kaartjes, maar dan gaan we voor kerst !
Wil je toch alvast zelf aan de slag en zoek je nog leuk materiaal ? Breng dan zeker een bezoekje aan de winkel, Inge helpt je graag met kiezen.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag snel terug voor een verse creatie !
Groetjes, Martina
x






14 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie en stijlvolle kaart, Martina!

Caroline Cards zei

Prachtige kaart met de alcohol inkt!
groetjes, Caroline

Danielle zei

Wauw, goed gelukt met de alcohol inkt. Ik vind het een prachtige kaart!!

Enny zei

Een supermooie kaart Martina, ik heb ze al op de blog van In't Woefke bewonderd ! Prettig weekend ! Enny

Diny zei

Ooh....wat MOOI Martina!
Groetjes Diny

karien zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt Martina
Groetjes Karien

Chantal zei

Een schitterende kaart, helemaal top.
Groetjes, Chantal S

Margreet zei

Prachtig!
xxx Margreet

Ellen zei

Mooi! Leuk hè, om te werken met alcoholinktjes?! Geeft van die verrassende resultaten.

GerJanne zei

Wat een mooie stans is dat!! Heel goed voor rouwkaartjes.
GerJanne

Colien zei

Mooie kaart, gave tinten en prachtige tekst!
grtz.Colien

Francisca zei

Zeer mooi geworden .
Francisca

Nancy zei

Hey Martina,

Mooi, sereen... Meer moet dat niet zijn!

Liefs,
Nancy

Creatiels zei

hele mooie kaart, met die alcoholinkt en cirkelmal geeft het wel een speciaal effect
de tekst is ook heel mooi.
groetjes
Els