woensdag 9 november 2016

New home

Goeiemorgen iedereen,
welkom hier op mijn blog. Vandaag een verhuiskaartje op het menu. Had toch wat collega's, kennissen die vroegen of ik dat ook nog had liggen... Neen dus... Eigenlijk maak ik dit maar erg sporadisch. Vaak als ik een ideetje tegenkom, dan lukt het me wel, maar meestal is dit niet een kaart die ik standaard in mijn voorraad heb.
Het idee met de stempel van Stampin Up speelde al een tijdje door mijn hoofd, dus tijd voor actie.
Hieronder het resultaat.
Ik amuseerde me met de maskeertechniek, van het aardig gelukt zo. De ontvanger was er alleszins blij mee.

Huizenstempel : Stampin Up
Letters : My Favorite Things
Huisje : Memory Box

VoilĂ , we zijn er weer door, ik zie jullie graag morgen terug voor een kerstcreatie !
Groetjes, Martina
x


14 opmerkingen:

Ellen zei

Wat leuk zeg, al die gestempelde huisjes als achtergrond! Lijkt me overigens wel een klusje, al dat stempelen en maskeren. Decrode tekst staat super op deze zwart-witte achtergrond. Werk ze vandaag!

Danielle zei

Dit is een geweldig idee en mooi uitgevoerd! Wat een klus.... Maar geweldig resultaat!

Je@net zei

Super gave kaart geworden, Martina!

Els zei

Een erg leuke verhuiskaart.

Margo zei

Oh Martina dat is echt wel heel erg leuk gedaan zeg !
Groetjes
Margo

Caroline Cards zei

Een geweldig leuke kaart. Het idee met de gestempelde huizen op de achtergrond en de letters als blikvanger is super!
groetjes, Caroline

!neke zei

Mooie krachtige kaart !
Hou ik van !
Groeten Ineke

Larissa zei

Dit is echt een tof kaartje, leuk met alle gestempelde huisjes.

karien zei

Wat een gave verhuiskaart heb je gemaakt
Groetjes Karien

Jantine zei

Vrolijke verhuiskaart! Erg leuk gedaan, Martina!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Wauw, een prachtige verhuiskaart ! Super gedaan met dat maskeren, en het rood springt er echt uit ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Heel leuk dit kaartje! Wel een werk denk ik met het maskeren, maar ontzettend leuk effect!
Groetjes,
GerJanne

Nota Bene zei

Wat een leuke kaart! Die zwart-wit achtergrond met alleen de rode letters vooraan geeft echt een tof effect.
Groetjes, Nele

Diny zei

Deze is gaaf Martina....wat leuk gedaan!
Groetjes Diny